וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות אדם קרוב או זכייה של נתניהו: הסיבות להתקרחות לפי "כללית"

27.8.2018 / 16:41

קופת החולים הפיצה למבוטחיה הודעה שבה סיפרה על הסיבות לנשירת שיער, ובאחד הסעיפים הזכירה כי "אירוע של לחץ נפשי, כמו הודעה שנתניהו זכה בבחירות", עשויים לזרז את התופעה. לאחר שהתקבלו תלונות, הניסוח שונה. "אנו מתנצלים על טקסט חסר טעם"

עמיר בניון ותומכי הליכוד בגני התערוכה בהכרזה על התוצאות, 17 במרץ 2015. ראובן קסטרו
נתניהו לאחר ניצחונו בבחירות בשנת 2015/ראובן קסטרו

בדיחה חסרת טאקט או ניסיון כושל להגיע לליבם של מבוטחי "שירותי בריאות כללית"? בהודעת שהופצה במייל לאלפי מבוטחי קופת החולים בנושא "התקרחות" נכתב שאחת הסיבות הגורמות להתקרחות היא זכייה נוספת של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות.

בסעיף 13 של ההודעה: "לחץ נפשי יכול להוביל לנשירת שיער מאוד ייחודית: נשירה מאסיבית שמתחילה בנקודת זמן ספציפית, ממש ביום מסוים עליו המטופל יכול להצביע. האירוע המחולל שהוביל להקרחה חייב להיות משמעותי מאוד - אשפוז בטיפול נמרץ, פטירה של אדם קרוב או לחילופין הודעה שנתניהו זכה בבחירות. שוב. לרוב מתרחש האירוע שלושה עד שישה חודשים לפני תחילת הנשירה, כך שלא תמיד קושרים ביניהם. למשל, אם בן או בת הזוג עזבו אתכם במאי, לא בטוח שתייחסו לזה את הנשירה החדה שתתחיל באוקטובר. החדשות הטובות: כמו שזה בא, ככה זה חולף - מעצמו, ולא נדרשת כל התערבות".

הגורמים לנשירת שיער על פי "כללית". גולשי רוטר, צילום מסך
"עלולה להיגרם מסטרס ולחץ נפשי". ההודעה שהופצה על ידי כללית/צילום מסך, גולשי רוטר

לאחר שהתקבלו תלונות בנושא, קופת החולים שינתה את הניסוח והשמיטה את ההתייחסות לראש הממשלה.

מ"שירותי בריאות כללית" נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על טקסט חסר טעם. הטקסט שהיה משולב בכתבה שעוסקת בנושא רפואי מקצועי הוסר מידית והופקו הלקחים המתבקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully