וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מסמן מטרה: "35 מנדטים בבחירות יהיו מספר סביר, היעד - 40"

27.8.2018 / 14:58

ראש הממשלה אמר בכנס ראשי רשויות ומועמדי הליכוד בבחירות המקומיות כי איננו יודע "מתי בדיוק יהיו הבחירות". בשבוע הבא צפוי נתניהו לכנס את ראשי הקואליציה ולדון בפתרון משבר חוק הגיוס, כשברקע מרחף אולטימטום שהציב להם מוקדם יותר החודש של בחירות מוקדמות

עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) כי "בבחירות הכלליות, ואינני יודע בדיוק מתי הן יהיו, המספר 35 מנדטים הוא סביר והמספר 40 הוא יעד. אנחנו מכוונים לשם. בעזרת השם ובעזרתכם, בסיעתא דשמיא - סיעת הליכוד תגדל עד השמיים". נתניהו אמר את הדברים בכנס ראשי רשויות ומועמדי הליכוד בבחירות המקומיות.

ראש הממשלה הוסיף כי "בבחירות המקומיות הקרובות נחזק את כוחו של הליכוד בכל רחבי הארץ. נעשה זאת בזכות התמיכה האדירה של הציבור הישראלי שרואה את ההישגים הכבירים שלנו. בהצלחה בבחירות הקרובות, אנחנו נתמוך בכם ונעזור לכם - קדימה לניצחון גדול מאוד!".

בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, ירושלים, 5 באוגוסט 2018. הארץ
"בבחירות המקומיות הקרובות נחזק את כוחו של הליכוד בכל הארץ". נתניהו/הארץ

הבחירות האחרונות הליכוד בראשות נתניהו זכה ל-30 מנדטים, למרות שהסקרים שלפני הבחירות חזו למפלגה תוצאה נמוכה יותר. בשנה האחרונה, עם זאת, הסקרים מבשרים לנתניהו מגמות חיוביות והוא נמצא בשיא כוחו, וחלק מהסקרים אף ניבאו ליכוד עד כ35 מנדטים בבחירות הבאות.

בשבוע הבא צפוי נתניהו לכנס את ראשי הקואליציה ולדון בפתרון משבר חוק הגיוס, כשברקע מרחף אולטימטום שהציב להם מוקדם יותר החודש של בחירות מוקדמות. נתניהו הבהיר לשותפיו כי במידה ולא יימצא פתרון שיאפשר את קידום חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית עד תחילת ספטמבר, הקואליציה תסכים ביחד על תאריך מוסכם לפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully