וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירושה: הדיל שיסלול את דרכו של יאיר נתניהו לעבר כיסאו של אביו

26.8.2018 / 23:26

סטיב באנון ימשוך בחוטים, אבא ביבי יבחוש בתככים וגם טראמפ יזרוק מילה טובה. ניסינו לדמיין איפה יאיר נתניהו יהיה עוד עשר שנים ובסוף הרחקנו לכת עשרים שנה קדימה, ליום בו הוא נהיה הנתניהו השני שנבחר לראשות ממשלת ישראל

יאיר נתניהו. עיבוד תמונה
יאיר נתניהו/עיבוד תמונה

רק עשור אחר כך, כשתפורסם כתבת התחקיר ב"ניו יורק טיימס" בשנת 2038, תתברר בדיעבד החשיבות של אותה פגישה דיסקרטית במסעדה אמריקאית בשנת 2028. אז ישובו גם הספקולציות - עד כמה ידו של בנימין נתניהו הקשיש, ראש הממשלה לשעבר, המנהיג הישראלי המשפיע ביותר - אולי למעט בן גוריון - תיכננה הכל: את הקריירה של הבן, את טוויית הקשרים, בישראל ובחו"ל, את התרומות האנונימיות הבלתי נדלות, הקמפיינים ברשתות החברתיות, התמונות החוזרות ונישנות של נתניהו הבן עם נתניהו האב בשלל מפגשים עם מנהיגי העולם, כל מה שיביא לכך שבפעם השנייה בתולדות המדינה, יגיע אדם ושמו נתניהו מארצות הברית ותוך זמן לא רב יהפוך לראש ממשלת ישראל.

בתחילת העשור השני של המאה העשרים ואחת היה יאיר נתניהו לאיש עסקים. העיתונות הישראלית העוקצנית העלתה מדי פעם תהיות על התאמתו לתפקידים שאותם קיבל. היו רמיזות מרושעות ומרושעות יותר, עם מענה ב"ישראל היום", שהזכיר מצידו כיצד בניהם של אישים אחרים, מאריאל שרון ועד אהוד ברק ואביגדור ליברמן, קיבלו שכר נאה ומשרות נחשקות, כמובן אך ורק בגלל כישוריהם. יאיר נתניהו העביר את מרכז עיסוקיו לארצות הברית, שם היו לו, וכמובן לאביו, רשת קשרים ענפה.

עוד באותו נושא:

איפה תהיה מירי רגב בעוד עשר שנים?
איפה יהיה עמית סגל בעוד עשר שנים?
איפה תהיה גל גדות בעוד עשר שנים?
איפה יהיה עומר אדם בעוד עשר שנים?
איפה יהיה ברק בכר בעוד עשר שנים?
איפה תהיה נטע ברזילי בעוד עשר שנים?

בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
רק ב-2038 יתחילו להבין איך קרה מה שקרה. יאיר נתניהו עם אביו, ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully