וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה ולישמניה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

27.8.2018 / 14:00

צה"ל רוכש רקטות מתקדמות, גיימר רצח שני בני אדם במהלך טורניר משחקים בפלורידה, המשרד להגנת הסביבה נגד שפני הסלע, האם צריך כבר מעכשיו להעיר את הילדים מוקדם בבוקר לקראת פתיחת שנת הלימודים? ההפסד הראשון של מכבי חיפה וגם טיפים לחופשה בניו יורק

צילום:יותם רונן, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

אחרי שבוע שקט יחסית שר הביטחון מאשר הבוקר את פתיחת מעבר ארז.
אמיר בוחבוט , הפרשן הצבאי, על המו"מ להסדרה עם חמאס ועל רכישת רקטות מתקדמות עבור צה"ל.

אירוע ירי קטלני היה הלילה בג'קסונוויל פלורידה: שני בני אדם נהרגו ואחד עשר נפצעו קשה אחרי שגיימר בן 24 פתח בירי במהלך טורניר משחקי מחשב ולאחר מכן התאבד.
עומרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון דווח.

מאבק להגנה על שפני הסלע המביאים להתפרצות מגפת הלישמניה לאחר שהמשרד להגנת הסביבה הוציא אותם מרשימת החיות המוגנות. הכתב יואב איתיאל עם הפרטים.

שישה ימים לחזרה לבית הספר, אחרי חודשיים של שינה וקימה מאוחרת, הרבה מאוד מסכים, איך מחזירים את הילדים לשגרה? דליה אילת, מדריכת הורים ומרצה במכון אדלר, עם טיפים קטנים לשבוע האחרון של החופש.

גם העונה הזו של ליגת העל נפתחה באכזבה עבור הירוקים מחיפה. אורן יוסיפוביץ מוואלה ספורט על המפגש בין מכבי ת"א למכבי חיפה.

החופש אמנם לקראת סיום אבל עבור כל מי שנוסע או נוסעת לניו יורק בחגים, דניאל זירי מביאה לכם הצעות לבילוי בתפוח הגדול בלי להוציא את הארנק.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully