וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד בפדופיליה הוארך בשבוע: "התיק מתפתח כמו תיבת פנדורה"

26.8.2018 / 15:05

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה בעשרה ימים, אולם השופטת קיבלה חלקית את בקשתה. "נדרשות פעולות חקירה נוספות", קבעה השופטת שציינה כי קיים חשש לשיבוש הליכים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) את מעצרו של מאמן הכדוריד בנו ריינהורן בשבוע נוסף, זאת לאחר שנעצר בחשד לפדופיליה. השופטת שירלי דקל נווה, הסכימה להאריך את מעצרו של ריינהורן בשבוע בלבד, בעוד שהמשטרה הארכה בעשרה ימים נוספים.

זוהי הארכת המעצר הרביעית של ריינהורן, לאחר שנעצר לפני כשבועיים בחשד לעבירות מין ביותר מ-140 ילדות ונערות. חוקר המשטרה, רפ"ק אורי שדה, הסביר את בקשת המשטרה להאריך את המעצר בחשש שריינהורן ישבש הליכי חקירה. "אנחנו מכירים את התיק והוא מתפתח לתיבת פנדורה", אמר בדיון. "הפרקליטות כבר מעריכה שנחרוג מסך של 30 ימי מעצר".

"צוות החקירה ממשיך לזהות קורבנות נוספים ובאיסוף ממצאי מחשב", הוסיף רפ"ק שדה. "החשוד עושה קשר בין עולמו הפיזי לעולם הווירטואלי, וחלק לא קטן מקורבנותיו הוא מכיר משגרת יומו". הוא ציין כי ריינהורן אינו משתף פעולה בחקירה בהנחיית פרקליטיו. מנגד, הסנגורית רעות רחמן ציינה כי החשדות שיוחסו לריינהורן נוגעים לעולם הסייבר וכי "אין בדל ראייה שנעשתה פעולה מחוצה לו ולכן אין מסוכנות מצדו".

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה הובא לדיון בהארכת מעצרו. ניב אהרונסון
מעצרו הוארך בשבוע. בנו ריינהורן בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

בסוף הדיון, הכריעה השופטת דקל נווה והחליטה לקבל את בקשת המשטרה באופן חלקי בלבד. "בדיון הקודם ציינתי את הארכת המעצר מבלי להיעתר למלוא הימים שביקשה המשטרה", הזכירה. "מעיון בתיק החקירה עולה כי מאז הדיון נוספו 13 פעולות חקירה. מאז הארכת המעצר הקודמת החשש לשיבוש החקירה התעצם. החשוד ממשיך שלא לשתף פעולה בחקירה. כל אותה עת נוספו קורבנות חדשים, החקירה נמצאת בעיצומה ונדרשות עוד כמה פעולות חקירה".

החשדות המיוחסים לריינהורן נוגעים לביצוע עבירות פרופיליה ברשת כלפי נערות וילדות בנות 15-9. מחומרי החקירה שנחשפו בהארכת המעצר הקודמת עלה החשד לביצוע העבירות גם בקטינות בחו"ל. לפי המשטרה קיימת אינדיקציה לסחיטה ואיומים כלפי חלק מהקורבנות. עוד נחשף בדיון אז כי החשד שלפיו החשוד נוהג לפגוש ביומיום בקטינות בהן הוא פוגע דרך האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully