וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם היו בריאים": זוג בריטי מת בנסיבות מסתוריות במלון במצרים

26.8.2018 / 14:41

ג'ון וסוזן קופר, העובדים בחברת נסיעות, היו יחד עם בתם ונכדיהם באתר נופש לחופי הים האדום כשמתו בהפרשים של כמה שעות מסיבה לא ברורה. בתחילה נטען כי הם לקו בלבם, אך הרשויות במצרים חזרו בהן. "אבא מת במלון מולי"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

זוג תיירים בריטי מת בנסיבות מסתוריות במלון שלחופי הים האדום במצרים, וחברת הנסיעות שלהם פינתה 300 אורחים נוספים מהמקום אחרי ש-13 מהם לקו בהרעלת מזון. ג'ון קופר, בן 69, וסוזן, בת 63, היו בחופשה עם בתם קלי ושלושת ילדיה. היא אמרה כי הוריה היו "במצב בריאותי מצוין" שעות לפני מותם ביום שלישי האחרון.

פיטר פנקהואזר, מנכ"ל חברת הנסיעות "תומאס קוק", שבה עבד הזוג, הבטיח היום (ראשון) לרדת לשורש העניין כדי לגלות מה הוביל למותם של בני הזוג קופר, ששהו במלון "סטייגנברגר אקווה מג'יק" בעיר אל-ררדקה. פנקהואזר אמר לרשת "סקיי ניוז" כי אין עדויות להרעלה מפחמן דו-חמצני, והוסיף כי נערכות בדיקות במזון, במים ובמערכות האוורור שיסתיימו בתוך עשרה ימים.

זוג תיירים בריטי שמת במלון במצרים. אתר רשמי
"לא היו להם בעיות בריאותיות". הזוג קופר/אתר רשמי

בתחילה אמרו הרשויות במצרים כי הזוג מת כתוצאה מהתקף לב, אך בהמשך הבהירה התביעה כי סיבת מותם עדיין לא ידועה.

"אימא ואבא היו במצב טוב, לא היו להם בעיות בריאותיות", אמרה בתם לתחנת הרדיו הבריטי 2BR. "אין עדיין סיבה רשמית למותם". לדבריה, "אבא מעולם לא הלך לבית חולים, הוא מת בחדר המלון מולי. הגעתי לבית החולים באמבולנס עם אימא, שם היא מתה".

המוות של הזוג אירע בזמן שמצרים מנסה להחיות את ענף התיירות שלה, מקור הכנסה קריטי לכלכלתה שטרם התאוששה מהטלטלה שחוותה מאז תחילת אירועי "האביב הערבי" ב-2011.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עיר הנופש אל-ררדקה, שלחופי הים האדום, מצרים. רויטרס
האזור פופולרי בקרב תיירים זרים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully