וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הונאות הסלולר, ערן זהבי חוזר לנבחרת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

26.8.2018 / 14:00

עצורים בחשד לתקיפה אלימה של ערבים ישראלים על רקע גזעני, הוארך מעצרו של מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה, טראמפ מקצץ את הסיוע לפלסטינים, הסנטור ג'ון מקיין הלך לעולמו, הונאות צרכנים דרך הווטסאפ, ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל ושחר צוברי ויואב מאור חוזרים עם מדליות

צילום: ניב אהרונסון, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שלושה ערבים ישראלים תושבי שפרעם הותקפו באלימות קשה בשבוע שעבר בחוף בקריית ים על ידי יהודים, לטענתם על רקע לאומני. המשטרה עצרה עד עתה רק שני חשודים.
הכתב יואב איתיאל דווח.

לפני זמן קצר התקיים דיון נוסף בהארכת מעצרו של המאמן החשוד בפדופילה בנו ריינהורן.
הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי עם הפרטים מבית משפט השלום בראשל"צ וגם על כניסתו של אלון קסטיאל לכלא לאחר שהורשע בעבירות מין.

ארה"ב מקצצת 200 מיליון דולר מכספי הסיוע לפלסטינים. הפרשן אמיר אורן עם התגובות.

התובע הפדרלי של ניו יורק מהדק את הטבעת הפלילית סביב דונלד טראמפ. עכשיו יש כבר הסכם עם מנהל הכספים של טראמפ וגם עם מי שעמד בראש אמפריית הרכילות נשינל אינקווירר, ששימשה כנראה צינור להשתקת נשים תמורת כסף. ויש גם טענות על ילד מחוץ לנישואין. כתבת CNN שרה ווסטווד עם הפרטים.

הסנטור ג'ון מקיין הלך לעולמו. פרופסור איתן גלבוע, מומחה לארה"ב מאוניברסיטת בר אילן, על האיש וגם על הסקנדלים של טראמפ.

אחרי שופרסל ומקדונלדס הגיע תורן של חברות הסלולר להיות חלק מהונאות הוואטס אפ וההודעות שנפוצו בימים האחרונים.שלום מייקי לוי, עורך וואלה tech, על ההונאות ואיך להזהר מהן.

שנה בדיוק אחרי תקרית סרט הקפטן והפרישה של ערן זהבי מנבחרת ישראל בכדורגל הנה הוא שב. אורן יוסיפוביץ מוואלה ספורט על החזרה לנבחרת וגם על הפתיחה הסוערת של ליגת העל.

2 ישראלים עמדו אתמול על הפודיום באליפות אירופה לשייט.
סגן אלוף אירופה יואב עומר והזוכה במדליית הארד שחר צוברי התראיינו מפולין.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully