וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מינוי פסול": אבי מקורבה של פיירברג מונה למזכיר ועדת הבחירות בנתניה

27.8.2018 / 13:25

תחקיר וואלה! NEWS מגלה חשש לניגוד עניינים חמור לקראת הבחירות לראשות העיר, בהם תתמודד ראשת העיר - שמעל לראשה עדיין מרחפים חשדות פליליים - לקדנציה חמישית ברציפות. העירייה: המזכיר צבר ניסיון ומומחיות רבה בתפקיד, ובנו קיבל הנחיה שלא לעסוק בנושאים הקשורים בו

עריכה: יאיר דניאל

בעוד שלושה חודשים, בשבוע האחרון של חודש אוקטובר, יממשו רבבות מתושבי ישראל את זכותם הדמוקרטית במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות - בהם גם תושבי נתניה, אשר יתמודדו עם החלטה לא פשוטה. ראשת העיר מרים פיירברג, שמעל לראשה מרחפים חשדות לפלילים, הכריזה לא מכבר כי בכוונתה להתמודד לקדנציה חמישית ברציפות.

פיירברג-איכר זומנה רק בחודש שעבר זומנה למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) להשלמת חקירה בפרשת השחיתות בנתניה - פרשה הנחקרת מזה שנתיים במשרדי לה"ב 433 וטרם התקבלה החלטה לגביה. כעת נחשף לראשונה בוואלה! NEWS חשד נוסף לכאורה לניגוד עניינים בסביבתה הקרובה ביותר של פיירברג- סביב מינוי של מזכיר ועדת הבחירות לראשות העיר.

בהודעה שהופצה בשבועות האחרונים הוזמנו תושבי נתניה להגיש מועמדות לתפקידי מזכירות וסדרנות ביום הבחירות. על ההודעה החשובה היה חתום דוד שולמן, מזכיר ועדת הבחירות. לשולמן ניסיון רב בניהול ועדת הבחירות, והוא אף כיהן כמזכיר ועדת הבחירות בבחירות הקודמות. כמו כן הוא מילא גם תפקידים באגף ההנדסה בעירייה. במקביל, נבחר שולמן באוגוסט 2016 למועצה הדתית, בה הוא מכהן עד לימים אלה.

ראש העיר נתניה השתחררה למעצר בית, ספטמבר 2016. שלומי גבאי
ראשת העיר נתניה מרים פיירברג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully