וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ראה את שלט המהירות: האופה האומלל שנקנס 42 יום ברציפות

היימו וולנר האוסטרי לא הבחין במצלמה במהלך שובו מהעבודה הלילית שלו, וכשהגיע הדוח הראשון שלו, כבר הצטברו עשרות נוספים. הוא שילם אלפי אירו קנס וויתר על המאבק המשפטי הממושך

שיירתו של נשיא רוסיה פוטין בדרום אוסטריה, אוגוסט 2018. רויטרס
שיירה של פוטין בדרך לחתונת שרת החוץ האוסטרית, שבת/רויטרס

אופה באוסטריה נקנס ב-3,000 אירו אחרי שנסע במהירות מופרזת באותו כביש במשך 42 יום ברציפות - כך דיווחה היום (רביעי) רשת BBC. היימו וולנר נתפס על ידי אותו מצלמה, בשעה 3:00, עם שובו מהעבודה.

הוא סיפר לכלי תקשורת מקומיים כי הוא לא ראה את השלטים שהגבילו את המהירות ל-30 קמ"ש בקטע חשוך בכביש, ונסע במקום זאת 50 קמ"ש. עבר יותר מחודש עד שהקנס הראשון הגיע לידיו, ועד אז הוא אסף עשרות נוספים.

וולנר החל בעבודתו בלקגנפורט, שנמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה מביתו במחוז קרינתיה, בפברואר. הדוח הראשון הגיע במאי. "אז שחבתי שיגיעו עוד, ושזה יהיה יקר", אמר. לדבריו, מצלמת האינפרה-אדום שלא מפיקה פלאש בזמן הפעלתה, הוצבה במקום חשוך.

הוא סיפר כי שילם את כל הקנסות כדי להימנע מהליך הערעור הממושך והיקר. הוא אמר לעיתון "סודויטשה זייטונג" הגרמני כי אי-אפשר לערער על כל הקסות יחד, אלא על כל אחד בנפרד. וולנר אמר כי הוא לא זכה לפיצוי על מרבית הסכום, על אף שהמשטרה קיזזה ממנו 300 אירו. הוא יצטרך לבטל את חופשתו ביוון, אך אמר כי אשתו לא מאשימה אותו בהוצאות הלא צפויות.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully