וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ קיבל מכה בכנף, אך הספירה לאחור להדחתו טרם החלה

22.8.2018 / 12:27

שניים ממקורביו הבכירים של הנשיא הסתבכו בפלילים, אחד מהם - מנהל הקמפיין מנפורט - שותק בחקירתו והשני - עורך דינו כהן - מחזיק בשלב זה מידע על השתקת דוגמניות. גם אם הרפובליקנים יפסידו בבחירות, לדמוקרטים יהיה קשה להפילו, במיוחד אחרי שטיהר את מפלגתו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ייתכן שהיממה אמש היתה הגרועה ביותר לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בתוך כמה שעות הורשע מי שהיה ראש המטה שלו, פול מנפורט, בידי חבר המושבעים, בחלק ניכר מסעיפי האישום; עורך דינו ואיש סודו של הנשיא, מייקל כהן, הגיע לעסקת טיעון וכבר הודה בתשלום דמי שתיקה לשתי נשים - בידיעת הנשיא. אי אפשר לדעת מה עוד יאמר, ואילו הוכחות יש לו, כהן הרי הקליט את טראמפ בהזדמנויות שונות).

יש גם אמרוסה, פליטת ריאליטי "המתמחה" שטראמפ הביא לבית הלבן ופוטרה, שמפרסמת את ספרה ובו גילויים עסיסיים - כנראה שאין אחרים - על הנשיא, ואת היעוץ המשפטי הדי מוזר שמקבל טראמפ מפרקליטו רודי ג'וליאני. כל הופעה שלו בטלוויזיה הופכת ללהיט רשת, בפעם האחרונה כשאמר את המילים הבלתי נשכחות: "האמת אינה אמת".

סביר להניח שראש עיריית ניו יורק לשעבר התכוון לכך שיש גרסאות שונות וסותרות, וקשה לעתים להגיע לחקר האמת, אבל זה יצא רע מאוד בתקופה שבה נושא הפייק ניוז נמצא בכותרות - בעיקר בזכות הבוס של ג'וליאני.

נשיא ארה"ב טראמפ בחדר הסגלגל, 20 באוגוסט 2018. רויטרס
עבר את היממה הגרועה בנשיאותו. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully