וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד חג הקורבן: עשרות אלפים התפללו לסיום הבצורת באוסטרליה

באירוע המוני במרכז סידני התאספו כ-30 אלף איש, כולל חקלאים שנפגעו קשות מתנאי היובש הקיצוניים השוררים במדינה. "זה הזמן שלנו להתאחד ולהושיט יד בידידות למי שסובלים"

צילום: רויטרס עריכה: תומר לוי

כ-30 אלף מוסלמים התאספו אתמול (שלישי) בסידני כדי להתפלל לסיומה של הבצורת במדינה, אחת הקשות ביותר שחוותה אוסטרליה בעידן המודרני. המתפללים, מ-16 מסגדים, התאחדו "במפגן של סולידריות ואחדות" עם חקלאים ואחרים שהושפעו ממיעוט הגשמים.

האירוע ציין את חג הקורבן ואורגן על ידי אגודת המוסלמים הלבנונים (LMA) במסגד לקמבה במערב העיר. "בתור משפחה אוסטרלית אחת, כולנו צריכים לעשות את חלקנו ולהפגין סולידריות עם אלו הזקוקים לה", אמר סמיר דנדן, נשיא ה-LMA. "זה הזמן שלנו להתאחד ולהושיט יד בידידות למי שסובלים".

אחמד מלאס, אחד ממנהלי ה-LMA, אמר לרשת BBC כי האווירה באירוע הייתה "חיובית מאוד". לדבריו, תפילות למען הגשם מתקיימות לעתים קרובות בתקופות של בצורת. במהלך האירוע גם נאספו כספי תרומות עבור החקלאים.

חלקים מאוסטרליה חווים תנאי בצורת קיצוניים, וכל מדינת ניו סאות' וויילס - המאוכלסת ביותר - הוכרזה מוכת בצורת. ראש הממשלה מלקולם טרנבול אף אמר כי אוסטרליה היא עתה "ארץ בצורת".

לקריאה נוספת בנושא
פשיטת האמו: אוסטרליה מתייבשת, ובעלי החיים פושטים על הרחובות

תפילה במרכז סידני, אוסטרליה, לרגל חג הקורבן ולמען סיום הבצורת, 21 באוגוסט 2018. אתר רשמי
"האווירה הייתה חיובית". התפילה ההמונית, אתמול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully