וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 34 ימי חיפושים: גופת סטודנטית שיצאה לריצה נמצאה בשדה באיווה

עקבותיה של מולי טיבטס נעלמו בחודש שעבר, עד שמצלמות האבטחה ואלפי טיפים מהתושבים הובילו למעצרו של מהגר לא חוקי. המניע לא ברור, אך טראמפ והרפובליקנים משתמשים ברצח כדי לדחוף להקשחת חוקי ההגירה

צילום: רויטרס

מהגר בלתי-חוקי נאשם ברצח של סטודנטית במדינת איווה שבארצות הברית - כך מסרו הלילה (רביעי) הרשויות. מולי טיבטס, בת 20, נעדרה מאז 18 ביולי כששמרה על הכלב של בן זוגה ושל חברו, ושרידיה נמצאו אתמול בשדה תירס ליד ביתה בעיר ברוקלין.

הסוכן המיוחד ריק רהאן אמר במסיבת עיתונאים כי המשטרה עצרה את כריסטיאן בהנה ריברה, בן 24 ממקסיקו, המואשם ברצח. לדבריו, הוא ראה את טיבטס רצה ועקב אחריה, בטרם קיבל "בלק אאוט". רהאן אמר כי הוא "אינו יכול לדבר על המניע", ואמר רק כי הוא חטף אותה מסיבה לא ברורה. אם יורשע, הוא יישלח למאסר עולם.

עוד ידיעות מהעולם
פרקליטו לשעבר של טראמפ הגיע להסדר טיעון: שילמתי לנשים בהוראתו

כרזת נעדרת של סטודנטית במדינת איווה, ארה"ב, 2018. אתר רשמי
כרזת חיפושים של טיבטס/אתר רשמי

הסטודנטית מאוניברסיטת איווה נראתה לאחרונה על ידי השכנים כשיצאה לריצה, והמשפחה דיווחה לרשויות על כך שהיא נעדרת יום למחרת, אחרי שלא הגיעה לעבודה. המשטרה נעזרה במצלמות האבטחה כדי לאתר את רהאן, שמשתף פעולה עם החוקרים והוביל אותם גם אל הגופה.

המשטרה אמרה כי היא קיבלה יותר מ-4,000 טיפים במהלך החקירה, שנמשכה 34 יום, שבה נעשה גם שימוש ברשתות החברתיות כדי לאתר את טיבטס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב להרשעתו של מנפורט. רויטרס, רויטרס
"פשע שלא היה צריך לקרות". טראמפ, הלילה/רויטרס, רויטרס

לאחר מעצרו של רהאן, הנשיא דונלד טראמפ אמר בעצרת במערב וירג'יניה כי הרצח הזה "לא היה צריך לקרות". לדבריו, "ראיתם מה קרה לאישה הצעירה, היפה והמדהימה הזו". הוא קרא לחברי מפלגתו הרפובליקנים לנצח בבחירות בנובמבר כדי לחזק את חוקי ההגירה.

שני הסנאטורים של איווה, שניהם רפובליקנים, דחקו בקונגרס להעביר חוק הדורש מסוכנות ההגירה והמכסים לעצור כל מהגר בלתי חוקי שהואשם בפשע שגרם לפציעה קשה או למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully