וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הגשר בתל אביב, ועורך הדין של טראמפ מסבך אותו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

22.8.2018 / 14:00

השר כץ הורה להקפיא את העבודות על גשר יהודית בשבת בגלל לחץ החרדים, שר החוץ נועד עם עמיתו הקטארי, פרקליטו של טראמפ הודה כי שילם לנשים בהוראתו והמלצות לרכישת טלפון נייד לילדים לקראת החזרה ללימודים

צילום:יותם רונן, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


שר התחבורה ישראל כץ ביטל במפתיע תוכנית לבנות גשר הולכי רגל בנתיבי איילון בגלל איומים של החרדים.
יקי אדמקר, הכתב בכנסת, על מה שאירע מאחורי הקלעים.
אור רביד, כתב התחבורה, דווח מהמקום בו עתיד לקודם הגשר על התוכנית החלופית ועלותה למשלם המיסים.

שר החוץ אביגדור ליברמן נועד בקפריסין עם עמיתו הקטארי. טל שלו הכתבת המדינית שמפרסמת את דבר הפגישה לראשונה על מה שעלה בפגישה ועל סיכום ביקורו של היועץ האמריקני ג'ון בולטון בישראל.

המשטרה הצבאית חוקרת שני אירועי ירי בגבול הרצועה בהם נהרגו שני פלסטינים. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על החשדות.

מייקל כהן, עורך דינו ומקורבו של דונלד טראמפ מפליל את הנשיא בעברה פדרלית חמורה על חוק מימון בחירות. ובמקביל ראש הקמפיין לשעבר מורשע בשורת עבירות. איפה כל זה שם את פרשות הנשיא?
הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס דווח.

פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים אם אתם שוקלים לקנות לילדים שלכם סמארטפון עמיד ולא יקר, מייקי לוי עורך וואלה טק הביא הצעות למכשירים בפחות מאלף שקלים.

השוק הראשון לארנק כשנוחתים בחו"ל הוא בדרך כלל כבר בדרך משדה התעופה. אבנר שביט, מיפה את המחירים והדרכים המהירות להגעה משדות תעופה בולטים בעולם למרכזי הערים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully