וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר ההסדרה, דמדומי החופש הגדול: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

21.8.2018 / 14:00

מה חושב הציבור על ההסדרה המסתמנת עם חמאס? שר הבטחון נגד הקריאות שנשמעו באום אל-פחם בעת הלווית הצעיר שניסה לדקור שוטר, טראמפ מסביר למה הוא כועס על ארדואן והמלצות לבילוי חינמי בעשרת הימים האחרונים של החופש הגדול

צילום: ניב אהרונסון, שלומי גבאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


סקר וואלה! NEWS בעריכת מנחם לזר מנכ"ל פאנלס פוליטיקס בדק מה חושב הציבור ביחס להסכם המסתמן בין ישראל לחמאס. הפרשן אמיר אורן על התוצאות.

אחמד מחאמיד ,שניסה לדקור שוטר ביום שישי בירושלים נקבר הלילה באום אל פחם כשמאות מלווים אותו וקוראים קריאות לזכר השהיד.
הלוויה לא עמדה בתנאים שהציבה המשטרה כתנאי לשחרור הגופה ועל כן המשטרה צפויה לחלט את הערבות שהפקידה המשפחה. שר הביטחון ליברמן התייחס הבוקר למשתתפי הלוויה.

תעלומה ומסתורין סביב גורלה של נורית טבע, שעצמותיה נמצאו באזור זכרון יעקב חמישה חודשים אחרי שנעלמה.
יואב איתיאל דווח מכפר גליקסון בו התגוררה.

מנהלת בית הספר "נעמי שמר" בתל אביב עוזבת את תפקידה על רקע פרשת המורה הפדופיל שאול שמאי שנידון ל- 7 שנות מאסר. כתבת הרווחה דנה ירקצי עם הפרטים.

הנשיא טראמפ התראיין הלילה לסוכנות הידיעות רויטרס וחשף חלק מהכעס שלו על נשיא טורקיה ארדואן. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על המשבר העמוק.

שני איראנים, תושבי קליפורניה, חשודים שריגלו בארה"ב לטובת איראן אחרי מטרות יהודיות.
עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון, הביא את הפרטים.

עשרה ימים נותרו לסיום החודש הגדול כשהולכים ונגמרים הרעיונות וגם הכסף לבילוי עם הילדים. זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות, הביא ארבע הצעות חינמיות מצפון עד דרום.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully