וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוצרה פאניקה": יותר מהעכברת, השמועות מחסלות את התיירות בצפון

15.8.2018 / 21:52

על אף הודעת משרד הבריאות שהבהירה באילו נחלים יש חשש להידבקות במחלה, באתרי התיירות בגולן ובגליל נרשמו ביטולים. זאת, בנוסף למצב הביטחוני ומחירי הטיסות הזולים לחו"ל שגם כך פגעו בתיירנים. "כל משפחה שמבטלת משפיעה על פרנסתם של אלפים"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

הפרסומים על חשש להתפרצות מחלת העכברת בנחלי הצפון תפסו את יישובי רמת הגולן על סף קמפיין לשיווק אתרי התיירות באזור. הקמפיין יועד לטלוויזיה ולפייסבוק והתמקד בבילוי באתרי מים. אלא שרגע לפני שהקמפיין עלה לאוויר פרץ "משבר" העכברת ואתרי המים הוסרו ממנו. "חישבנו מסלול מחדש והחלפנו סרטונים לאפשרויות נוספות לטיול בגולן - מים אאוט, סוסים אין", אמרה דוברת המועצה האזורית גולן דליה עמוס.

מחלת העכברת פגעה עד כה ב-12 בני אדם. מצבו של אחד החולים, צעיר בן 22, החמיר ביממה האחרונה והוא הועבר למחלקה הקרדיולוגית בבית החולים פוריה שליד טבריה, כשהוא סובל מדלקת בשריר ובקרום הלב.
ארבעה נערים שאושפזו בבית חולים מעייני הישועה בבני ברק כשהם סובלים מתסמינים של מחלת העכברת, סיפרו לצוות הרפואי כי רחצו לפני שבועיים בירדן, סמוך לשפך הנהר לכנרת.

מידע זה והיעדר מידע חדש ממשרד הבריאות יצרו היום גל של שמועות על אתרי מים נוספים בצפון שבהם התגלה זיהום - ואלה הסבו נזק כבד לאתרי תיירות בכל אזור הצפון. באתר "אבו קייאק" אמרו כי בחודשים האחרונים פקדו את המקום אלפי אנשים וכי "לא ידוע לנו על מקרים, תלונות או אשפוזים בבתי החולים שנגרמו בשל בילוי אצלנו".

שמורת נחל המשושים בעקבות האזהרות על עכברת - 14 אגוסט. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
אתר נחל משושים, השבוע/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully