וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבדו על ההר: פעוט במערב יפן שרד ימים בטבע אחרי שהלך לאיבוד

בתום חיפושים נרחבים באי הקטן סו-אושימה אותר יושיקו בן השנתיים, שנעדר מאז יצא לחוף הים עם סבא רבו שלו ואחיו. הוא אותר יחף, אך מצבו של הפעוט, שחגג לבדו את יום הולדתו השנתיים, מוגדר טוב

הר במחוז קגושימה, יפן. AP
האם חיפשה את הילד במגפון. הר במחוז קגושימה/AP

פעוט בן שנתיים נמצא היום (רביעי) ללא פגע, שלושה ימים אחרי שנעדר בזמן ששהה אצל משפחתו באי קטן במערב יפן - כך מסרה המשטרה המקומית. הפעוט, ששמו יושיקי פוג'ימוטו, אותר כשהוא יחף באזור הררי באי סו-אושימה, אחרי שנענה לקריאותיו של אחד המחלצים שחיפש אחריו.
כאמצעי זהירות, הוא נלקח לבית חולים לבדיקות רפואיות.

השניים ירדו מההר, שנמצא מצפון-מזרח לביתו של הסבא רבא של הפעוט, ונמצאו על ידי שוטרים שהחלו את יום החיפושים קצת לפני השעה 7:00. לפי המשטרה, כ-140 שוטרים ואנשי חילוץ גויסו לחיפושים אחרי יושיקי הקטן ומי שמצא אותו היה אדם בשנות ה-70 לחייו שהצטרף אתמול לחיפושים.

יושיקי הגיע לבית סבא רבא שלו ביום ראשון, יחד עם אמו ועם אחיו הגדול, ממחוז ימגוצ'י. הוא נעלם אחרי שיצא עם הסב ועם אחיו לחוף, ששוכן כ-400 מטר מהבית. לפי המשטרה, הוא ניסה לחזור לבדו אחרי שעבר מרחק של כמאה מטר מהבית, ואז נעלם. הוא חגג את יום הולדתו השני ביום שני, במהלך היעדרותו.

איתורו של הילד הביא לאנחת רווחה בקרב המחלצים והתושבים, ששמעו את אמו מחפשת אחריו עם מגפון.

"אני שמח שהוא נמצא, יש לי ילד בגיל דומה וחשבתי על כך שזה יכול לקרות גם למשפחתי", אמר גבר בן 39 מהירושימה, שביקר בבית הוריו באי, לסוכנות הידיעות היפנית קיודו.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully