וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט שהצליח להוציא מהבית: מאות חיפשו אחר הילד שנעדר בת"א

15.8.2018 / 11:17

עופרי בן ה-11 נעלם ליד פארק הירקון ועורר דאגה רבה בקרב קרובי משפחתו. בהודעה בפייסבוק שגוללה את סיפור היעלמותו ותמונתו הביאה רבים לסייע במאמצי החיפוש אחריו. "הגעתי לחניון של החפ"ק בצמוד ולא האמנתי. מאות מתנדבים, חלקם על אופניים וקורקינטים", סיפר שוטר

עופרי שדה שנעדר בפארק הירקון - 14 אוגוסט. ---, מערכת וואלה! NEWS
מתנדבים מחפשים אחר הילד בתל אביב, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, ---

עופרי שדה, בן 11 מתל אביב הלוקה באוטיזם, נעדר אתמול (שלישי) במשך שעות באזור פארק הירקון בתל אביב. פוסט אחד בפייסבוק שגולל את סיפור היעלמותו ותמונתו של הילד הצליח להוציא מאות מבתיהם על מנת לסייע במאמצי החיפוש אחריו.

קצין משטרה ותיק סיפר על החיפוש המיוחד שנערך: "הגעתי לחניון של החפ"ק בצמוד למשרדי הפארק ולא האמנתי. מאות מתנדבים, חלקם על אופניים וקורקינטים, היו מצוידים בטלפונים עם תמונה של הילד והחלו לחפש אחריו".

הודעת ווצאפ בעקבות העלמותו של הילד עופרי שדה , אוגוסט 2018. צילום מסך
הודעת ווצאפ בעקבות העלמותו של הילד עופרי שדה , אוגוסט 2018/צילום מסך

ההתגייסות האזרחית הייתה אמנם ספונטנית אבל המשטרה ערכה מבצע חיפושים מהיר ויעיל בסיוע אנשי הפארק ועיריית תל אביב. הפארק חולק לתאי אזורי חיפוש כשבכל תא שטח התקבצה גדולה של מתנדבים ושוטרים. גם בקבוצות הווטסאפ השכונתיות יצאו הודעות רבות שקראו לתושבים לצאת מהבית ולסייע בחיפושים. ההיענות הייתה מרשימה ומפתיעה. "כולם הגיעו לחפ"ק והצטרפו לצוותי החיפוש", כתבה אחת מתושבות האזור. תושב אחר הוסיף כי "מי שלא יכול להתרחק שיעשה סריקה תחת ביתו".

כארבע שעות אחרי שנעלם ומעט לפני חצות נמצא עופרי ושב לזרועות אמו. עופרי שהה בפארק במסגרת אימון ריצה לבעלי מוגבלויות שהתקיים במקום. הוא הצליח לחצות את הכביש מגני יהושוע למתחם גני התערוכה, נכנס לאחד המבנים ובשל חיבתו למעליות, נכנס למעלית ונסע בה מעלה ומטה במשך זמן רב עד שנמצא סמוך למתחם הלונה פארק. יקיר אוזנה, קב"ט מרכז הירידים, סיפר כי "מיד כשקיבלנו את המידע על הילד שאבד באזור הקפצתי את כל הסיירים שלנו שיעזרו בחיפושים ולשמחתנו הוא אכן נמצא בריא ושלם"

עוד באותו נושא

בתום חיפושים נרחבים: אותר ילד אוטיסט שנעדר בפארק הירקון בת"א

לכתבה המלאה
הודעת ווצאפ בעקבות העלמותו של הילד עופרי שדה , אוגוסט 2018. צילום מסך
הודעת ווצאפ בעקבות העלמותו של הילד עופרי שדה , אוגוסט 2018/צילום מסך
עופרי שדה שנעדר בפארק הירקון - 14 אוגוסט. ---, מערכת וואלה! NEWS
הילד שנמצא בריא ושלם/מערכת וואלה! NEWS, ---

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully