וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת העכברת בצפון, אסון כבד באיטליה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

15.8.2018 / 14:00

מעבר כרם שלום נפתח היום שוב, מה חושבים תושבי הדרום שיגיעו להפגין בת"א בשבת? מטיילים נוספים אושפזו בחשד לעכברת, דיווח מגנואה בה קרס הגשר ועשרות נהרגו, מי מחברי הכנסת שהה הכי הרבה בחו"ל? רפורמת הטסטים בדרך ואיפה אפשר לבלות במדריד?

צילום:שלומי גבאי, רוני כנפו , אבי כהן, יותם רונן, שי מכלוף, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ישראל פתחה היום את מעבר כרם שלום למעבר סחורות לעזה.הכתב בדרום, יניר יגנה, עם התגובות וגם על המחאה של תושבי הדרום שיפגינו שוב במוצ"ש בתל אביב.
הפרשן הצבאי אמיר אורן על הקבינט שמכונס שוב בשעה זו.

שישה מטיילים נוספים אושפזו עם חשש להידבקות במחלת העכברת. חברת מי עדן הפסיקה את הזרמת המים למתקניה בצפון בגלל דגימות חריגות. הכתב בצפון, אלי אשכנזי ממשיך לעדכן על המשבר.

הכתובת הייתה על הגשר וזה לא גראפיטי. באסון בג'נובה ניספו שלושים ושמונה בני אדם ואולי המספר יעלה. ממשלת אטליה תבדוק עכשיו את כל הגשרים במדינה. כתב CNN איאן לי דווח.

הבחירות ברשויות המקומיות קרבות ובוואלה! NEWS עוריכם את פרויקט "לא מצביעים שחיתות" בשיתוף עם התנועה לאיכות השלטון.
דנה ירקצי דווחה מהאירוע הראשון שנערך בשעה זו ברמלה.

שמונה חודשים בלבד פעלה הכנסת במושבי הקיץ והחורף גם יחד, אבל לא תמצאו שם את כל חברי הכנסת כל הזמן, אולי אפילו לא ברוב הזמן. איפה כן? ברחבי העולם, ולא רק בפגרות. הכתב בכנסת יקי אדמקר הביא את הנתונים המלאים.

האם הגיע הקץ לויכוחים עם הטסטrר והאם המחשב יחליף את מי שנותן לכם רשיון או פוסל אתכם? קינן כהן, עורך וואלה רכב, עם הפרטים.


אם את המשך חופשת הקיץ אתם מתכננים לבלות במדריד, מושיק ביבי, מנכ"ל קולון טורס, הביא כמה המלצות לבילוי בעיר כמעט בלי ארנק.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully