וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבין: השתתפתי בטקס לזכר מתכנני הטבח במינכן - אך לא הנחתי זר

מנהיג הלייבור הגיב לראשונה לתמונות שתיעדו אותו מחזיק פרחים בבית קברות בתוניסיה, ואמר כי הוא אמנם נכח שם, "אך לא ממש מעורב בכך". זאת אחרי שבעבר התעקשו בלייבור כי הוא הניח זר לזכרם של הרוגי מתקפה ישראלית במדינה ב-1985

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין הכחיש היום (שני) כי הניח זר לזכר המחבלים שתכננו את הטבח במינכן, אך הודה כי נכח באירוע שהתקיים בתוניסיה. זאת אחרי שנחשפה תמונה שלו מחזיק בזר בסמוך לאנדרטה לזכר חלק מהאחראים לפיגוע באולימפיאדה ב-1972, שבו נרצחו 11 ספורטאים.

בתגובה ראשונה לסערה שגרם קורבין, המואשם על ידי הקהילה היהודית בבריטניה באנטישמיות, אמר לרשת "סקיי ניוז: "אכן הונח זר על ידי חלק מהמשתתפים בטקס לזכרם של אלו שנהרגו בפריז ב-1992". לדבריו, "נכחתי בזמן הנחת הזר. אני לא חושב שהייתי ממש מעורב זה".

בדבריו התייחס קורבין לחיסול של בכיר באש"ף שאירע בפריז, ויוחס על ידי הפלסטינים למוסד. עם זאת, בישראל אומרים כי הוא חוסל במסגרת סכסוכים פנימיים.

בלייבור התעקשו כי קורבין השתתף בטקס בבית הקברות בתוניס ב-2014 - שנה לפני שהפך למנהיג המפלגה - כדי לחלוק כבוד עם הרוגי מבצע "רגל עץ" של ישראל בתוניסיה ב-1985. עם זאת, בתמונות הוא נראה עומד עם זר פרחים ליד האנדרטה לזכר המחבלים ממינכן.

מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין מבקר בקבר המחבלים מהטבח במינכן בתוניסיה ב-2014. צילום מסך מה"דיילי מייל", צילום מסך
מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין מבקר בקבר המחבלים מהטבח במינכן בתוניסיה ב-2014/צילום מסך, צילום מסך מה"דיילי מייל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully