וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון, עכברת, זארה הפולנית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

14.8.2018 / 14:00

האם תחול הסדרה מול חמאס? העיתונאי היהודי אמריקאי שעוכב כי שב"כ בנתב,ג, עוד מאושפזים בחשד לעכברת, האם האירוויזיון יתקיים בישראל ? ושתי חנויות של רשתות חדשות בארץ- reserved הפולנית ושיאומי

צילום:ניב אהרונסון, שי מכלוף, מאיר ועקנין, אבי כהן,רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מתרבים הסימנים להסכם ארוך טווח בין ישראל לחמאס. בכיר ישראלי אמר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" שההסכם כמעט הושלם. הכתב בדרום יניר יגנה על השקט השברירי.

חגיגת האירויזיון הבינלאומית הפכה למלחמה ישראלית טיפוסית. טל שלו הכתבת המדינית על הפתרון המסתמן לפיו בסופו של דבר התחרות הבינ"ל תתקיים בישראל.

העיתונאי היהודי אמריקני פיטר ביינרט עוכב השבוע בנתב"ג עם הגעתו לטיול בת מצווה בישראל. שב"כ אמר שמדובר בטעות בשיקול הדעת בשטח וביינרט, שסרב לקבל את התנצלות רה"מ, התראיין מירושלים.


בהלת העכברת: עוד שני בני אדם מאושפזים בבתי החולים בחשד שנדבקו במחלה הזיהומית. באתרי התיירות בצפון מדווחים על פגיעה כלכלית קשה בעקבות הזיהום שפגע ב-4 נחלים. אלי אשכנזי , הכתב בצפון, דווח.

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי שמוכרת לנו בעיקר מתחום הסמארטפונים פותחת חנות ראשונה בישראל.
מייקי לוי, עורך וואלה טק, דווח מהחנות בתל אביב.


רשת האופנה Reserved שזכתה לכינוי זארה הפולנית פתחה גם היא סניף ראשון בישראל.
יעל געתון כתבת הצרכנות דווחה מהחנות בקניון איילון.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully