וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלת עכברת בנחלי הצפון, האירוויזיון שוב בסכנה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

13.8.2018 / 14:00

שני פועלי בניין נהרגו במהלך עבודתם, החוקרים חושדים כי שרי אריסון ידעה על השוחד ב"שיכון ובינוי", נסיונות להכפיש את סגן הרמטכ"ל במסגרת המרוץ לתפקיד, האם משבר חוק הגיוס יסתיים בבחירות? חשש למחלת העכברת בנחלים בצפון הארץ, סכנה לקיום האירוויזיון בישראל

צילום:שלומי גבאי, רוני כנפו, מאיר ועקנין עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

2 פועלים נהרגו ואחד נפצע באורח קשה בשני אתרי בנייה בראש העין הבוקר.
דנה ירקצי, הכתבת לענייני רווחה, על שורת ליקויים באתר בראש העין.

האם שרי אריסון, שירשה מאביה אימפריה של מיליארדים עלולה להסתבך בפלילים?
אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה, עם פרטים מחקירתה של אריסון.

גם בחירת הרמטכ"ל הבא גולשת לפוליטיקה. שר הביטחון ליברמן מגנה היום נסיונות להכפיש את סגן הרמטכ"ל יאיר גולן. האלוף במילואים יום טוב סמיה, העומד בראש תנועת אלמה, יסביר האם יכול להיות כאן סיכול פוליטי של מינוי.

ראש הממשלה נתניהו גלגל את הכדור למגרש של החרדים ואם לא תהיה פשרה על חוק הגיוס - יהיו בחירות. השאלה היא עכשיו לאן יכדררו המפלגות החרדיות.
הכתב בכנסת יקי אדמקר על מה שמסתמן.

בשיא עונת התיירות נחלים בצפון נאסרו לכניסה מחשש למחלת העכברת. אלי אשכנזי הכתב בצפון על הסכנה.

האירווזיון בישראל: הממשלה ותאגיד "כאן" רבים ביניהם על המימון ובינתיים הזמן הולך ואוזל. שגיא בן נון כתב וואלה תרבות מעדכן.

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות ומספר לא מבוטל של מתמודדים נושאים על גבם חשדות של שחיתות, נגד חלקם הוגשו כתבי אישום וחלקם הורשעו. וואלה! NEWS והתנועה לאיכות השלטון חברו לפרויקט "לא בוחרים בשחיתות". עו"ד אליעד שרגא מהתנועה, עמרם מצנע ראש עיריית חיפה לשעבר וראש הועדה הקרואה בירוחם והכתבת שמסקרת את הבחירות דנה ירקצי בפאנל מיוחד שכולל גם תוצאות סקר בנושא.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully