וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הטרור מעזה: "לא נסתפק בפחות מהפסקת אש מוחלטת"

12.8.2018 / 11:35

ראש הממשלה אמר לשרים כי ישנה מערכה מול חמאס וחילופי מהלומות "שלא ייגמרו במכה אחת". לדבריו, ישנן תכניות מבצעיות מוכנות בנושא. הבוקר: בלון תבערה אותר במטע אבוקדו בקיבוץ ארז. בהמשך היום יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי ישראל נמצאת "בעיצומה של מערכה נגד הטרור בעזה". לדבריו, ישנם "חילופי מהלומות", אך המצב "לא ייגמר במכה אחת". נתניהו הצהיר כי מטרתו היא להשיג "שקט לתושבי הדרום ועוטף עזה" זו "תושג במלואה".

עוד אמר ראש הממשלה כי דרישותיה של ישראל מול חמאס ברורות: "הפסקת אש מוחלטת - לא נסתפק בפחות מזה". הוא הוסיף כי ישנן תכניות מבצעיות מוכנות, שאינו מתכוון לחשוף בפורום השרים. בהמשך היום צפוי להתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני.

בתוך כך אותר היום בלון תבערה במטע אבוקדו בקיבוץ ארז שבמועצה האזורית שער הנגב. סייר ביטחון מצא את הבלון כשמתקן התבערה שחובר אליו עדיין דולק, אך לא פרצה שריפה במקום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושר התחבורה ישראל כץ, בישיבת ממשלה, ירושלים, 5 באוגוסט 2018. הארץ
נתניהו בישיבת ממשלה, בשבוע שעבר/הארץ

חברת מפלגתו שרת התרבות מירי רגב אמרה בפתח הישיבה כי יש צורך להחזיר את ההרתעה ול"חזור למדיניות סיכולים ממוקדים". לדבריה, "לתושבי הדרום מה שחשוב זה התוצאה, והתוצאה היא שקט".

שר החקלאות אורי אריאל התייחס אף הוא בישיבת הממשלה למצב בדרום ואמר כי "אין הפסקת אש". לדבריו, על הקבינט המדיני-ביטחוני להנחות את צה"ל להביא את חמאס לכניעה ולנקוט מדיניות של "הכרעה ולא הכלה". עוד אמר אריאל כי "לצערנו הרב זה לא נגמר. זה בקושי התחיל, הגיע הזמן לגמור את זה, בגדר הקם להרגך השכם להורגו. יש לצהל את היכולת לעשות את זה הדרג המדיני הוא שצריך לתת את ההוראה".

עוד באותו נושא

"ישראל בוערת": תושבי עוטף עזה הפגינו בת"א נגד אזלת יד הממשלה

לכתבה המלאה
מאות תושבי עוטף עזה מפגינים בצומת עזריאלי בתל אביב נגד אזלת יד הממשלה. זהר שפק, מערכת וואלה! NEWS
תושבים מיישובי עוטף עזה מפגינים בתל אביב נגד הממשלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, זהר שפק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully