וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט בחר למחות נגד ראש ממשלת הודו - עם מדים של היטלר

נרמלי סיבפרסד ידוע כמי שנוהג להתחפש כאות מחאה, והפעם הוא בחר בדמותו של הצורר הנאצי כדי להביע את אכזבתו ממודי. "היטלר מעולם לא חיפש הסכמה של מישהו והוא לא פעל למען רווחת העם", השווה בין השניים

חבר פרלמנט בהודו עם לבוש של היטלר, אוגוסט 2018. רויטרס
היטלר נערץ על ידי רבים בהודו. חבר הפרלמנט סיבפרסד/רויטרס

חבר פרלמנט בהודו הגיע כשהוא לבוש במדים של אדולף היטלר במחאה נגד ראש הממשלה נרנדרה מודי, שלדבריו "הפר את הבטחתו". נרמלי סיבפרסד בן ה-67, שידוע במי שנוהג להתחפש כצורת מחאה, הסביר כי הוא עושה זאת כדי למשוך תשומת לב.

השחקן לשעבר הוא אחד מנציגי מדינת המחוז אנדהרה פראש וחבר המפלגה השלטת המקומית טלוגו דסם, שהייתה חלק מהקואליציה הפדרלית, אך פרשה ממנה במחאה על כך שמדינת המחוז לא זוכה למעמד מיוחד.

"היטלר מעולם לא חיפש הסכמה של מישהו והוא לא פעל למען רווחת העם", נימק חבר הפרלמנט את החלטתו. הוא אמר כי מודי, שנבחר ב-2014, פועל בדרך דומה מאחר שממשלתו לא מקיימת את ההבטחות שלה.

עוד ידיעות מהעולם
מוושינגטון ועד ניו מקסיקו: כמאה שריפות משתוללות ברחבי ארה"ב
האוהדים צעקו "מוות לדיקטטור" - והשידור בטלוויזיה באיראן הושתק

חבר הפרלמנט בעל התחפושות

לבושו החריג גרם הן לשעשוע והן לזעם בקרב המשתמשים ברשתות החברתיות. בעוד שחלק כינו זאת "תעלול דרמטי", אחרים תהו כיצד יש אדישות כה רבה כלפי אחד הצוררים הגדולים ביותר בהיסטוריה העולמית.

"חבר פרלמנט נבחר מגיע לפרלמנט כשהוא מחופש להיטלר - האיש ששלח מיליונים למותם בתאי הגזים ובמלחמה. וזה רק גורם לשעשוע. לא מפתיע שהשנאה הזו כה נורמלית בהודו", כתב משתמש טוויטר אחד.

סמלים נאציים אינם חריגים בהודו, שבה צעירים רבים מעריצים את היטלר, שספרו "מיין קאמף" עדיין פופולרי. מוקדם יותר השנה הופיע הפיהרר בספר ילדים שעסק במנהיגים מעוררי השראה, מה שגרם לתרעומת רבה במרכז שמעון ויזנטל למלחמה באנטישמיות.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully