וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה ביגור: הפעוט קפץ למים מבלי שאיש ראה - אביו קפץ להצילו

9.8.2018 / 8:56

מצבו של הפעוט, בן שלוש, נותר קשה והוא מאושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה סגרה את בריכת הקיבוץ. המצילה שנכחה במקום בעת טביעתו סיפרה כי ערכה סיבוב שגרתי סביב הבריכה שערך כמה דקות

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

הפעוט תושב יגור שטבע אמש בבריכת הקיבוץ נותר הבוקר (חמישי) מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה, לשם הובהל על ידי צוות מד"א תוך החייאה שנמשכה גם עם הגעתו לבית החולים. מצבו של הפעוט, בן שלוש, מוגדר עדיין קשה מאוד והוא נותר מונשם ומורדם, כשהוריו לצדו.

המשטרה סגרה בצו את בריכת קיבוץ יגור לצרכי החקירה והיא תישאר סגורה גם היום. המצילה ומנהל הבריכה, שניהם חברי הקיבוץ, עוכבו אתמול בתחנת זבולון למסירת גרסתם, נחקרו באזהרה והלילה שוחררו בערבות עצמית. השניים הסכימו להתייצב לחקירה נוספת בכל עת שיידרשו.

בריכת קיבוץ יגור יום למחרת טביעת פעוט בן שלוש, 9 באוגוסט 2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
הבריכה ביגור, הבוקר/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

המצילה, בשנות ה-40 לחייה, עובדת בבריכה יותר מ-20 שנה. לדבריה, הייתה בסיבוב שגרתי של כמה דקות סביב הבריכה בעת שהפעוט, ששהה במקום עם אביו, קפץ למים ככל הנראה מבלי שאיש הבחין בכך. אנשים רבים היו במתחם הבריכה אותה שעה, אבל לא בתוך המים.

עדי ראייה אמרו שאביו של הפעוט הוא שקפץ למים ומשה אותו. כמה מהמבלים במקום החלו בפעולות החייאה עוד בטרם הגיע חובש של ארגון איחוד הצלה. "זה אסון כבד, אנחנו מתפללים לשלומו", אמר לוואלה! NEWS תושב הקיבוץ. "המסר הוא שאסור להשאיר ילדים אפילו לרגע אחד ללא עיניים עליהם", אמר תושב אחר. "כמו שקורה בצימרים אז גם כאן, העיניים צריכות להיות על הילד כל הזמן".

עוד באותו נושא

פעוט בן שלוש נפגע אנושות לאחר שטבע בבריכה בקיבוץ יגור

לכתבה המלאה
שילוט האוסר כניסה לבריכה ביגור 9 באוגוסט 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
שלט שנתלה על גדר הבריכה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully