וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה קשה בדרום: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

9.8.2018 / 14:00

צילום:ניב אהרונסון, שלומי גבאי, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:אביעד בללי

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


האם סבב הלחימה הנוכחי הסתיים? גורם בעזה מעריך שהכל תלוי בישראל. יניר יגנה הכתב בדרום מסכם את הלילה הקשה שעבר על התושבים, הכתבת המדינית טל שלו על החלטות הקבינט המדיני בטחוני, הפרשן אמיר אורן ותא"ל יוסי קופרווסר, לשעבר לשעבר ראש חטיבת המחקר באמ"ן וכיום חוקר במרכז הירושלמי לעניני ציבור ומדינה , על המצב המתוח.

ילד בן שלוש מאושפז במצב קשה לאחר שטבע בבריכת קיבוץ יגור. הכתב יואב איתיאל עם הדיווח ועם הנתונים על טביעות ילדים מתחילת השנה.

האקדמיה האמריקנית לקולנוע , מארגנת טקס האוסקר הודיעה אתמול על שינויים דרמטיים וכמובן שנויים במחלוקת במבנה הטקס. ד"ר אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם החידושים.

סמסונג תשיק הלילה בברוקלין ניו יורק את מכשיר הדגל שלה הגלקסי נוט 9,מה שכבר מסתמן כמכשיר היקר ביותר בשוק. מייקי לוי עורך וואלה טק דווח מניו יורק.

הערב בפארק הירקון האופרה נבוקו מאת ורדי בחינם. זמרת האופרה המצו-סופרן שי בלוך על אופרה בשלושים מעלות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully