וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הנשיא: כשלוחם מגלן שנפצע קשה קיבל תעודת הצטיינות

לידי וואלה! NEWS הגיע תצלום של ע', שנפצע לאחר שקפץ מהאמר כחלק מ"מסורת" שהייתה נהוגה ביחידה, לצד הנשיא ריבלין לאחר שזכה בתעודת הצטיינות על עבודתו בימיו בבית הספר התיכון. "למשפחה אין כעס על המפקד, הם מרוכזים בהחלמת בנם", סיפר ראש המועצה ביישוב בו הוא מתגורר

נשיא המדינה עם תלמידי בתי הספר התיכוניים שזכו בפרס וביניהם ע', לוחם מגלן שנפצע. מארק ניימן/לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
ע' לצד הנשיא ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, מארק ניימן/לע"מ

מוסיף להיות קשה אך יציב, מצבו של ע', לוחם יחידת "מגלן" שנפצע בשבוע שעבר לאחר שקפץ מרכב האמר לשיח כחלק ממה שהוגדר כמסורת ביחידה. לידי וואלה! NEWS הגיע תיעוד של ע' מלפני שנה וחצי, לצד נשיא המדינה ראובן ריבלין וצעירים נוספים בטקס הענקת פרסי "זלמן שז"ר", המוענקים לדוקטורנטים ותלמידי תיכון. ע' עצמו קטף את המקום השני על עבודת מצטיינת שהכין בנושא היסטוריה, ספורט וצמיחתה של הציונות.

בתחילת השבוע, ע' הועבר לבית החולים שיבא תל השומר והוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירו-כירורגי, כשבני משפחתו וחבריו ליחידה סועדים את מיטתו. בעקבות התאונה במהלכה נפצע ע' הודיע צה"ל בליל ראשון על הדחתו של מפקד הצוות של ע', "מפקד האוגדה קבע כי מדובר בפעולה פסולה, לא מקצועית, לא ערכית, מסוכנת ושאין בה צורך. סגן י', מפקד הצוות של הלוחם הפצוע, הודח על רקע אחריותו הפיקודית, המקצועית והערכית לאירוע".

לוחמי מגלן בשטח, 2016. דובר צה"ל
אימון של לוחמי מגלן/דובר צה"ל

מוקדם יותר סיפר ידיד המשפחה, בני בן-מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, שבתחומה נמצא ישוב מגוריו של ע' ומשפחתו, על ביקור שקיים בבית החולים "שיבא" תל-השומר ועל המפגש שלו עם הוריו של ע', הוא אף התייחס לתגובות המשפחה לסערה סביב הדחתו של מפקד הצוות של ע' בעקבות התאונה. "להוריו של ע' אין כעס על המפקד, נהפוך הוא, הם מחבקים אותו והוא נמצא בחיק המשפחה", סיפר. "הבן שלהם מעריץ את המפקד שלו. אין שום כעס. המשפחה לא דיברה על הדחת המפקד".

עוד הוסיף כי כעת, בני משפחתו של ע' עוסקים רק בהחלמת בנם. "הם ממוקדים רק בבריאותו וכל דבר אחר לא מעסיק אותם עכשיו", הוסיף. "זו משפחה נדירה, משפחה שמחוברת למדינה ולאדמה. משפחה ערכית מאוד וכך גם חינכו את ילדיהם. הבן הזה הוא בחור מזן מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully