וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאטור אמריקני שביקר ברוסיה: העברתי איגרת מטראמפ לפוטין

8.8.2018 / 17:40

ראנד פול, אחד מבעלי בריתו של הנשיא, נפגש במוסקבה עם חברי פרלמנט מקומיים ואמר כי העביר מכתב מטראמפ לנשיא. "המכתב עסק בחשיבות בשיתוף פעולה בלוחמה בטרור ובחידוש השיח". בבית הלבן טרם הגיבו

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

הסנאטור הרפובליקני האמריקני רנד פול אמר היום (רביעי) כי העביר מכתב מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לממשל ברוסיה במהלך נסיעתו למוסקבה. טראמפ נועד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בחודש שעבר לפגישה רשמית ראשונה, אך זו עוררה ביקורת רבה בוושינגטון. בבית הלבן טרם הגיבו.

"היה לי הכבוד להעביר מכתב מהנשיא טראמפ לממשל פוטין. המכתב הדגיש את החשיבות בשיתוף פעולה בסוגיות של לוחמה בטרור, שיפור השיח בחקיקה וחידוש השיח התרבותי", כתב פול, אחד מבעלי בריתו העיקריים של טראמפ בקונגרס, בחשבון הטוויטר שלו.

ביום שני הזמין פול מחוקקים רוסים לביקור בוושינגטון אחרי שיחות שקיים במוסקבה עם נציגי פרלמנט. הוא הבטיח לחסום סנקציות נוספות על רוסיה, למרות תמיכה רבה בקונגרס למהלך.

קהילת המודיעין האמריקנית קבעה כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית כדי לסייע לטראמפ. הנשיא ומוסקבה דוחים זאת, אך בכירי המודיעין האמריקני מזהירים כי רוסיה פועלת להשפיע גם על הבחירות הקרובות בנובמבר. שתי המדינות מצויות במחלוקת גם סביב המלחמות בסוריה ובאוקראינה.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימר פוטין במהלך מסע"ת במסגרת הפסגה בהלסינקי, פינלנד 16 ביולי 2018. רויטרס
פוטין וטראמפ בפסגה בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully