וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכלאה במערה: רופא שבטי באינדונזיה חטף נערה למשך 15 שנה

המרפא בן ה-83 קיבל לידיו את הנערה בזמן שהייתה בת 13, אך העלים אותה ממשפחתה והתעלל בה מינית בלילות. במהלך הימים, הוא החזיק אותה במערה קטנה, ששימשה מעין בית סוהר

מערה באי סולאווסי, אינדונזיה, שבה הוחזקה נערה במשך 15 שנה, אוגוסט 2018. אתר רשמי
המערה שבה הוחזקה הנערה/אתר רשמי

המשטרה באי סולאווסי באינדונזיה חילצה אישה שהוחזקה במערה במשך 15 שנה על ידי רופא שבטי מקומי. הרופא, בן 83, חטף אותה בגיל 13 אחרי שהובאה על ידי משפחתה לטיפול ושטף את מוחה כך שהיא תאמין שיש בתוכה שד.

הוא מואשם שלקח אותה בלילות לביתו, הצמוד למערה, ואנס אותה. אם יורשע הרופא השבטי, המכונה ג'אגו, הוא עלול להישלח ל-15 שנות מאסר.

לפי התקשורת המקומית, ג'אגו, שהיה ידוע גם בכישופי מאגיה שחורה, סיפר למשפחתה של הנערה כי היא עזבה לג'קרטה הבירה כדי למצוא עבודה. קרובי משפחתה ניסו לאתר אותה במשך כמה שנים, אך לבסוף היא הוכרזה נעדרת.

בעקבות דיווח שהתקבל, הגיעה המשטרה לכפר גלומפנג שבמרכז האי ביום ראשון האחרון ומצאה את האישה במרווח קטן בין סלעים. בתמונות שפרסמה המשטרה נראים כמה רהיטים בסיסיים בתוך המערה, ששימשה מעין כלא עבור הנערה במהלך היום.

"נראה שהיא עברה שטיפת מוח והיא פחדה לברוח ולהיפגש עם אנשים אחרים מאחר שנאמר לי כי יש שד העוקב אחריה", אמר תושב מקומי לעיתון "ג'קרטה פוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully