וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכי CIA מסווגים חושפים טענות שלנאצים היו צלחות מעופפות שהציתו שמועות על חייזרים

18.8.2018 / 0:11

האם הנאצים באמת נחתו על הירח? מסמכים סודיים שנחשפו לאחרונה מעלים טענות כי צבאו של היטלר יצר כלי טייס מתקדם בצורת צלחת מעופפת שהיה יכול להגיע למהירות של 4 אלף קמ"ש

Iron Sky Official Trailer #2 - Nazi's on the Moon Movie

בסרטון - הטריילר לסרט "איירון סקיי - נאצים על הירח"

מסמכים של סוכנות הריגול האמריקאית חושפים טענות לפיהן אדולף היטלר תכנן במהלך מלחמת העולם השנייה להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת, כלי טיס בצורת צלחת מעופפת, ככלי נשק קטלני - כך דווח השבוע ב"דיילי סטאר". "הצלחות המעופפות" של הנאצים הופיעו פעמיים במסמכים המסווגים של ה-CIA כחלק מחקירה שביצעו הסוכנות אודות תופעת העב"מים שסוקרה בהרחבה בראשית שנות ה-50. ב-CIA סימנו את המידע כלא רלוונטי, אולם כעת כשנחשפו ניתן בוודאות לומר שמדובר בטענות יוצאות דופן שיכולות לשים סוף לכמה מהספקולציות אודות המפעלים הסודיים של הנאצים והתקדמותם הטכנולוגית (או להפך - לחזק את התיאוריות הללו).

מיתוסים מודרניים רבים עוסקים בטכנולוגיות החשאיות של היטלר, וביניהם הטענה השערורייתית שהנאצים נחתו על הירח (ויש אפילו את אלה שחושבים שהם עדיין חיים שם). המסמכים חושפים שהנאצים עבדו על כלי תעופה דמוי חללית המסוגל להגיע לגובה של 12,400 מטרים ב-3 דקות בלבד - ותיאורטית מסוגל להגיע גם למהירות של עד 4 אלף קמ"ש (פי 3 ממהירות הקול).

הצלחת המעופפת של היטלר?. NC, אתר רשמי
הצלחת המעופפת של היטלר?/אתר רשמי, NC

עוד בנושא:

המסמכים שמעידים על הטענות שלנאצים היו צלחות מעופפות. NC, אתר רשמי
המסמכים שמעידים על הטענות שלנאצים היו צלחות מעופפות/אתר רשמי, NC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully