וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס בנתב"ג": נוסע "נכה ומשותק" החל ללכת לאחר ביקורת הגבולות

6.8.2018 / 13:45

הנוסע, אזרח גיאורגיה, הובא באמבולנס מהמטוס יחד עם אשה שטענה כי היא דודתו, אך מהתשאול עלה כי הם אינם יודעים כמעט דבר זה על זה, ועלה החשד כי השניים ניסו להיכנס לישראל במרמה. לאחר התשאול, "הנכה" קם לפתע על רגליו. השניים נעצרו לקראת גירושם מהארץ

אתר רשמי

"נס" בבידוק הבטחוני: בנמל התעופה בן גוריון כבר חשבו שראו הכול. אבל הנס שהתרחש בסוף השבוע בעמדת ביקורת הגבולות הותירה רבים מוותיקי נמל התעופה פעורי פה, כאשר אדם נכה ומשותק, שהובא מהמטוס באמבולנס, קם לפתע על רגליו והתחיל ללכת. "הנס הרפואי" היה, על פי החשד, ניסיון כושל של גבר בן 38 ואישה בת 40 מגיאורגיה להיכנס לישראל במרמה.

השניים סיפרו לאנשי ביקורת הגבולות, אליהם הגיעו באמבולנס, כי הגבר הוא האחיין של האישה, והוא מגיע לטיפול רפואי לאחר אירוע מוחי קשה כשהוא משותק בכל הגוף. אחרי תשאול קצר, שבמהלכו טען הגבר שהוא מגיע לטיפול דחוף בבית החולים שיבא בתל השומר, התעורר חשד לגביהם.

שביתה בנתב"ג, 17 בדצמבר 2017. מאצ'י הוף
השניים נעצרו בטרם גורשו לגאורגיה. אולם נוסעים בנתב"ג/מאצ'י הוף

שני החשודים הגיעו בלי הזמנה לבית מלון, עם הרבה כסף מזומן, אבל החשד עלה בעיקר לאחר שהשניים לא ידעו לספר אף פרט בתשאול הקצר אחד על השנייה - למרות שטענו כי הם "אחיין ודודה". האישה, אשר בעלה נמצא בישראל, לא ידעה מצדה אף פרט על הטיפולים הרפואיים של הגבר. עוד התברר כי הוא מחק כל מידע מהטלפון הנייד שלו, כולל אנשי הקשר, שיחות והודעות. על כן עלה החשד כי מדובר בשני זרים שחברו יחד בגיאורגיה כדי לנסות להכנס במרמה לישראל.

אחרי התשאול, התרחש "הנס". הגבר "הבריא", עמד על רגליו והחל לצעוד. השניים נעצרו והובאו למתקן המשמורת בנתב"ג, לקראת גירושם לגאורגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully