וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת האחיות, סנקציות על איראן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

6.8.2018 / 14:00

החל ממחר יצומצמו השירותים לחולים בגלל שביתת האחיות, טראמפ מחזיר את הסנקציות על איראן, הקרב על השבת חוזר לרשויות המקומיות, האם מעונות היום ערוכים לשנת הלימודים ובאיזה שדה תעופה יש וויפי יעיל?

צילום:יותם רונן, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:


הסתדרות האחים והאחיות הכריזה על שביתה בלתי מוגבלת במחאה על העומסים הגדולים בבתי החולים ועל האלימות נגד צוותים רפואיים. כתבת הבריאות רויטל בלומנפלד על מה שצפוי. דורית סקינזיס יו"ר איגוד האחיות בשיבא הסבירה מה דרישות השובתים.

החל מהיום מחזירה ארצות הברית את הסנקציות על איראן שהושעו ב-2015. עורך חדשות החוץ אורן נהרי על ההכבדה על הכלכלה האיראנית הקורסת שעשויה לייצר מחאה אזרחית חריפה יותר.

בפעם השנייה בתוך שבוע איי התיירות לומבוק ובאלי שבאינדונזיה ידעו רעידת אדמה עוצמתית שגבתה כבר למעלה מתשעים קורבנות. תיירים רבים חולצו מהאיים, איזורים שלמים מנותקים מחשמל ומקליטה סלולארית וכוחות ההצלה פועלים בשטח מסביב לשעון.
וויל ריפלי, שליח CNN לאסיה דווח.

הקרב על השבת: אחרי ששר הפנים אריה דרעי לא אישר את חוקי העזר העירוניים שמתירים לחמש רשויות מקומיות לפתוח עסקים בשבת ראשי הרשויות זועמים ויוצאים למאבק.
דנה ירקצי, כתבת הרווחה, עם הפרטים.

עוד פחות מחודש תיפתח שנת הלימודים, אבל המעונות המפוקחים לגילאי אפס עד שלוש סובלים ממשבר כוח אדם קשה. דנה ירקצי עם סיפור שממחיש את המצוקה.

רגע לפני שאתם טסים לחו"ל, האם אפשר להישאר מחוברים בדיוטי פרי גם בלי חבילת גלישה? מייקי לוי עורך וואלה! טק בדק אם ניתן יכולים לסמוך על ווי פי בשדה התעופה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully