וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ לצד לברון: הוא עושה מעשים טובים למען הדור הבא

בביקורת מרומזת על דברי הנשיא, הביעה הגברת הראשונה תמיכה בכוכב ה-NBA שפתח בית ספר באוהיו. טראמפ זעם על ריאיון שהעניק הכוכב ל-CNN, ואמר כי ג'יימס הוא אדם טיפש

צילום: רויטרס

הגברת הראשונה בארצות הברית, מלניה טראמפ, הביעה אתמול (שבת) תמיכה פומבית בכוכב ה-NBA לברון ג'יימס, ברקע המתקפה של בעלה נגדו, שעוררה סערה בארצות הברית. היא לא התייחסה מפורשות לדברי הנשיא נגד כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס, אך שיבחה את בית הספר שפתח במקום הולדתו באוהיו.

הדוברת של מלניה אמרה שנראה ש"לברון ג'יימס עושה מעשים טובים" ושהגברת הראשונה הייתה מעוניינת לבקר בבית הספר שהוא פתח. "נראה שלברון ג'יימס עובד על דברים טובים בשם הדור הבא", מסרה.

טראמפ פתח במתקפתו אחרי ריאיון של ג'יימס לרשת CNN עם המראיין דון למון. טראמפ צייץ שלמון "גרם ללברון להיראות חכם, שזה דבר שלא קל לעשות", וזאת בתגובה לשיחה שבה התייחסו השניים לאמירות קודמות של טראמפ על ספורטאים שחורים. מאז הציוץ הבוטה של טראמפ, הוא זכה לגינויים רבים מצד כוכבים ב-NBA, אנשי תקשורת ופוליטיקאים.

בריאיון, התייחס ג'יימס לכך שטראמפ תקף בעבר בבוטות את המחאה של שחקני הפוטבול, שכרעו ברך במחאה בזמן נגינת ההמנון. ג'יימס אמר כי הוא "מנצל את הספורט כדי לפלג בינינו. ספורט מעולם לא היה דבר שמפלג בין אנשים, אלא משהו שתמיד קירב בין אנשים".

לברון ג'יימס מול דונלד טראמפ. AP
לברון וטראמפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully