וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת חוק הלאום ומכת חום באירופה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

5.8.2018 / 14:00

הקבינט ידון בהסדרה עם חמאס, משפחות החללים והחטופים קוראים להשיב קודם את בניהן, תא"ל אמל אסעד מתראיין ביום שאחרי הפגנת הדרוזים הגדולה, אירופה מתמודדת עם גל חום ונסיעת מבחן במכונית סינית חשמלית

צילום:ניב אהרונסון, שי מכלוף, שלמי גבאי, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

אפשרות להסדרה ארוכת טווח בעזה. חברי הקבינט יתכנסו אחר הצהריים לדיון בקבינט על רקע שיחות ההסדרה בתיווך מצרים ושליח האו"ם למזרח התיכון. הכתבת הפרלמנטרית טל שלו על מה שצפוי בישיבה.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט דווח מגבול עזה.

משפחותיהם של החללים החטופים כינסו הבוקר מסיבת עיתונאים בה עמדו על כך שלא יהיה הסדר ללא השבת הגופות והבנים. מאיה הורודניציאנו דווחה.

אחרי מפגן הכוח והתמיכה בעדה הדרוזית אתמול בכיכר והדרישה החד משמעית לשוויון - לאן הולכת המחאה נגד חוק הלאום? יואב איתיאל מדווח מעוספיה על מה שצפוי.
תא"ל במיל' אמל אסעד, ממארגני ההפגנה,התראיין על המשך המחאה.

27 טבעו למוות מתחילת השנה. רויטל בלומנפלד, כתבת הבריאות, על מכת הטביעות.

הנהג החשוד בדריסתו למוות של הנער אילון שלו אמסלם שוחרר היום מעצר בית. אבי אשכנזי, כתב המשטרה, עם הפרטים.

אירופה שיודעת חורפים קרים ומושלגים מתמודדת עם גל החום הכבד ביותר שידעה מאז שנת 2003, כזה שגבה כבר קורבנות בסוף השבוע האחרון.
מושיק ביבי, בעלים של חברת תיירות ממדריד, דווח.

היא נראית כמו צעצוע: שילוב של קלנועית ומכונית - ליצ'י - החשמלית העירונית הסינית שתעשה לכם חיים קלים בחניה עשתה עלייה. התענוג יעלה פחות מ- 40 אלף שקל. קינן כהן, עורך וואלה רכב, לקח אותה לנסיעת מבחן.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully