וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 21 נעצר בחשד שתקף מאבטח בבית החולים הלל יפה בחדרה

הצעיר הגיע עם קרוביו לבית החולים לאחר שנודע להם על מותו של בן משפחתם, בן 27, שפונה למקום עם דום לב. בני המשפחה ביקשו להיכנס לחדרו כולם יחד והמאבטחים מנעו מהם וריססו גז פלפל. חולים נוספים נפגעו מהגז

הרופא של החיילת שנפצעה: "לא נשקפת סכנה לחייה". שלומי גבאי
בית החולים הלל יפה/שלומי גבאי

צעיר בן 21 תושב פרדיס נעצר היום (שישי) בחשד שתקף מאבטחים בבית החולים הלל יפה בחדרה. קרוב משפחתו השל החשוד, בן 27, פונה אל בית החולים במצב קשה מאוד אחרי שלקה בדום לב והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. לאחר מכן ביקשו כמה מבני משפחתו להיכנס יחדיו אל חדרו של הצעיר בניגוד לנהלים בבית החולים. הצוות הזעיק מאבטחים למקום ואחד מהם מנע את כניסת בני המשפחה - ואז, על פי החשד, תקף אותו החשוד.

מאבטחי בית החולים נאלצו להשתמש בגז פלפל על מנת להשתלט על בני המשפחה. אולם, הגז פגע גם בכמה חולים ובקרוביהם שהגיעו לבקרם באותה שעה - ואלו נאלצו להימלט החוצה מבית החולים. גורם בבית החולים אמר לוואלה! NEWS כי מדובר בשגרה מצערת של ניסיונות לפגוע בצוותים רפואיים לאחר קביעת מוות.

כוח המשטרה שהוזעק למקום הגיע לאחר כ-20 דקות וכמה שוטרים הותקפו גם הם. מהמשטרה נמסר כי "הצעיר העצור הועבר לתחנת חדרה שם הוא נחקר. בהתאם לצרכי החקירה יוחלט אם להביאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט".

בית החולים הלל יפה לאחר שצעיר נעצר בחשד לתקיפת מאבטח, 3 באוגוסט 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
בית החולים הלל יפה, היום/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

ממטה מחוז חוף נמסר כי "לאחר שנקבע מותו של המנוח, ביקשו כמה מבני המשפחה להיכנס יחדיו לחדרו בניגוד לנהלים ולא נשמעו להנחיות המאבטחים במקום. לאחר שהמאבטח מנע את כניסת כל המשפחה בעת ובעונה אחת, הותקף באלימות על ידי אחד מבני המשפחה".

מבית החולים הלל יפה נמסר: "מדובר באירוע מצער של גבר שנפטר לאחר מאמצי החייאה ממושכים, שהחלו טרם הגעתו לבית החולים. לאחר ההודעה למשפחה, הגיע קהל רב של אנשים שהחל להתפרע בכניסה לחדר מיון. אנשי הביטחון שניסו להשליט סדר ולמנוע את הפגיעה באנשי צוות ובמטופלים נוספים ששהו בחדר המיון הותקפו קשות והגיבו כנדרש על מנת למנוע השתוללות נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully