וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת בית הדין: בוטלה שביתת עובדי בתי החולים הממשלתיים

נציגי ההסתדרות, ועדי העובדים ומשרדי האוצר והבריאות הגיעו להסכמות בדיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב ויחלו במשא ומתן אינטנסיבי. הצדדים ידונו בנושאי שכר ותקנים וימסרו עדכון לבית הדין עוד שלושה שבועות

חדר מיון, תל השומר. פברואר 2015. ראובן קסטרו
עובדים בחדר מיון. אילוסטרציה/ראובן קסטרו

ההסתדרות הודיעה היום (שישי) על ביטול השביתה שתוכננה בבתי החולים הממשלתיים בשבוע הבא. זאת, בעקבות דיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב שבו המליצה השופטת מירב קליימן כי נציגי הארגון ונציגי המדינה יחלו במשא ומתן אינטנסיבי על הנושאים שבלב הסכסוך ביניהם. בדיון נקבע כי הצדדים ימסרו דיווח על התקדמות המשא ומתן ביום שני בעוד שלושה שבועות, 27 בחודש.

בדיון הביעו נציגי משרד האוצר הסכמה לדון בנושאי תקינה והשוואת שכר עובדי בתי החולים לזה של קופות החולים, על פי החלטת הממשלה ומסקנותיה של הוועדה המקצועית שדנה בנושא, ועדת פדה. לדברי עו"ד נעמי לנדאו, היועצת המשפטית של ועד עובדי מנהל ומשק בבתי החולים הממשלתיים, "משא ומתן בחסות בית הדין, הוא הישג מאוד משמעותי במאבק העובדים על זכויותיהם".

יו"ר הוועד הארצי של עובדי מנהל ומשק בבתי החולים הממשלתיים אלי בדש בירך על ההסכמות שהושגו בסיום הדיון. לדבריו, מדובר ב"הזדמנות מצוינת שניתנת לנו ולמשרד האוצר ולמשרד הבריאות להביא לשינוי משמעותי עבור 12 אלף עובדים שעושים את הכול על מנת להעניק שירות מיטבי לחולים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully