וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בצפון, "אויב" בנבחרת, גאווה בירושלים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

2.8.2018 / 14:00

לאחר 11 שנה בכלא שוחרר אסיר בגלל מחדלים בחקירתו, התחממות בצפון - צה"ל תקף חוליה בדרום סוריה, מצעד הגאווה יוצא לדרך בירושלים, הכנות לקראת הפגנת הדרוזים בשבת במחאה על חוק הלאום, חשד כי הנהג שדרס למוות את הנער שיבש את החקירה והמאמן החדש של נבחרת ישראל

צילום:רוני כנפו, כאן תאגיד השידור, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:


דרמה בבית המשפט העליון: אחרי אחת עשרה שנים של ישיבה בכלא, אלישע חייבטוב, שהורשע ברצח שי אדרי בשדרות, מזוכה היום בערעור בעליון בגלל מחדלים בחקירתו ומשוחרר מיידית מהכלא. הפרשן המשפטי, עו"ד אשר הלפרין,על משמעות השחרור והפיצוי שיקבל חייבטוב.

צה"ל תקף הלילה חוליית מחבלים בדרום רמת הגולן הסורית. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים וגם על המתיחות בדרום בעקבותיה ביטל רה"מ את ביקורו בקולומביה בשבוע הבא.

מצעד הגאווה ייצא לדרך בירושלים בעוד שעה קלה. מאיה הורודניצ'אנו מדווחת על ההערכות וגם על הפגנות החרדים.

מחאת חוק הלאום: ראשי העדה הדרוזית שוקלים אם לקבל את מתווה הפשרה שהציע להם ראש הממשלה, אבל הבג"צ שהגישו חברי כנסת נגד החוק עומד בעינו ובמוצאי שבת אמורה להתקיים עצרת מחאה בכיכר רבין.
תת אלוף במילואים אמל אסעד, אחד הקולות הדומיננטיים נגד החוק, יתראיין בנושא.

פרטים חדשים על התאונה בה נהרג הנער אילון שלו אמסלם: אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה, על החשד לשיבוש הליכי חקירה ועל פרישתו של סמפכ"ל המשטרה ניצב זוהר דביר חודשים ספורים לפני סיום כהונתו של המפכ"ל אלשייך.

מחריף המתח במזרח התיכון עם שתי המעצמות אסלאמיות: איראן, וטורקיה. עורך חדשות אורן נהרי על איראן שעושה קולות מלחמה ועל החרפה במשבר בין וושיגטון לאנקרה סביב מעצר הכומר האמריקני.

סערה סביב מינוי האוסטרי אנדי הרצוג למאמן נבחרת ישראל.
יניב טוכמן מוואלה ספורט על מי שלא אימן מעולם קבוצה בוגרת ועל פניו חסר זיקה מיוחדת לישראל.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully