וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצורים: עיריית נצרת אישרה עבודות - והתושבים תקועים יותר משנה

4.8.2018 / 23:15

יותר משנה שהכביש בשכונת פאחורה בעיר הגלילית חסום, בשל עבודות שביצע קבלן באישור העירייה וגרמו לסדקים. זאת, למרות שהכביש נועד לשמש נתיב חלופי ליציאה מהעיר במקרה של רעידת אדמה, העלולה לגרום לקריסת גשרים ומנהרות בכביש הראשי באזור

חסימות בכביש 60 הישן בנצרת בשכונת פאחורה בשל עבודות, יולי 2018. מערכת וואלה! NEWS
חסימות בכביש 60 הישן בשכונת פאחורה בנצרת, השבוע/מערכת וואלה! NEWS

כבר יותר משנה שכביש ראשי בנצרת סגור לתנועה בשל ליקויי בטיחות חמורים - על אף שמדובר בציר מרכזי שבשעות עומס משמש ליציאה דרומה מהעיר ומיועד להיות נתיב מילוט לתושבים במקרה של אסון טבע שיחסום את כבישי האזור. סגירת הכביש, העובר בשכונת פאחורה, גרמה בחודשים האחרונים לעומסי תנועה כבדים ומהווה מטרד עבור אלפי תושבים. בשכונה פועל גם מתחם בבעלות התעשיין סטף ורטהיימר ומלון "גולדן קראון" ובקרבתה נמצאים אזור התעשייה של נצרת ואתר התיירות הפופולרי הר הקפיצה.

ביוני אשתקד אישרה עיריית נצרת ביצוע עבודות בנייה בקרבת הכביש בשכונת פאחורה, העובר בתוואי של כביש 60 הישן - שבעבר היה ציר התנועה המרכזי שחיבר בין עפולה לנצרת ונצרת עילית. מאז סלילת המקטע החדש של כביש 60, העובר בסמוך לכפר איכסאל, הפך הכביש הישן לכביש צדדי, אך עדיין חשוב ומשמעותי. החיבור של נצרת ונצרת עילית לכיוון דרום הוא קריטי - בעפולה השכנה פועל בית החולים העמק, המשרת את תושבי האזור, וסמוך לשכונת פאחורה נמצא בסיס גדול של פיקוד העורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully