וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קורה שם בשמאל הישראלי?": קרב הציוצים החריף בין ליברמן לגבאי

1.8.2018 / 9:21

שר הביטחון לעג ליו"ר המחנה הציוני בטוויטר כשכתב "אני מכיר אזורים בסוריה שבורחים מהם פחות ממפלגת העבודה". גבאי לא נשאר והזכיר לליברמן את פרשת השוחד שבה נחקר בשנת 2012. השניים המשיכו להחליף עקיצות על פרשות שבהן היו מעורבים מקורבים לראשי המפלגות

צילום: ערוץ 10, עריכה: תומר לוי

קרב ציוצים בטוויטר נרשם הערב (שלישי) בין שר הביטחון אביגדור ליברמן ליו"ר המחנה הציוני אבי גבאי. ליברמן לעג למפלגת העבודה כשכתב "אני מכיר אזורים בסוריה שבורחים מהם פחות ממפלגת העבודה. מה קורה שם בשמאל הישראלי?". ליברמן התייחס בעקיפין לפרשת ח"כ איתן ברושי, שנטען כי הטריד מינית וגבאי קרא לו להתפטר ולעזוב את המפלגה.

יו"ר המחנה הציוני לא נשאר חייב וענה לליברמן, "אולי. אבל נסכים שאיגור הנהג ושאר העדים ברחו מהארץ מהר יותר". גבאי התייחס לאיגור שניידר, הנהג לשעבר של ליברמן שבעבר נחשד כי שניהל עבורו חברות קש במסגרת החקירה שהתנהלה נגד ליברמן ונסגרה בשנת 2012.

הציוץ של ליברמן

ליברמן המשיך את ההתכתשות הווירטואלית וכתב "מר גבאי, מה שלום העוזרת? היא לא יכולה לסדר לך מסמך מזויף ממלמ"ב שאתה ראש ממשלה ותשחרר אותנו? אגב איגור מבקר בארץ לעתים קרובות אשמח לסדר לך פגישה אתו". ליברמן התייחס לפרשה שנחשפה אתמול שבה מקורבת ליו"ר מפלגת העבודה נעצרה אתמול לחקירה ושוחררה לאחר שנחשדה שהציגה אישור צבאי מזויף המאפשר לה להיכנס לכיתה בשיעור נהיגה מונעת עם מכשיר הטלפון הנייד שלה.

(עדכון ראשון: 23:45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תשובתו של גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully