וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת חוק הלאום נמשכת, החופש הגדול בשיאו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

1.8.2018 / 14:00

בני נוער דרוזים מתלבטים אם לשרת את המדינה בגלל חוק הלאום, ח"כ ברושי הגיש תביעה נגד אבי גבאי בגלל האשמה בהטרדה מינית, למה טראמפ רוצה לדבר עם האיראנים? בירושלים נערכים למצעד הגאווה ואיפה אפשר לבלות עם הילדים בברלין?

צילום:יותם רונן, שלומי גבאי, אלעד מלכה, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

סערת חוק הלאום: אחרי הקריאה אתמול של הרמטכ"ל להשאיר את המחאה מחוץ לצבא, היום מגיע תורם של השמינסטים לפני גיוס למחות על החוק.
הכתב יואב איתיאל דווח.
ילין סמאח זידאן, צעירה תושבת דאלית אל-כרמלשעושה שירות לאומי סיפרה על התחושות

חבר הכנסת איתן ברושי הגיש תביעה נגד יושב ראש המחנה הציוני אבי גבאי על סך 300 אלף שקלים, לאחר שהושעה בעקבות תלונה על הטרדה מינית.
עו"ד אילן בומבך שמייצג את ברושי הסביר מדוע.

שעות אחרי התגובה הצוננת מטהראן לאופציה לנהל שיחות על הסכם הגרעין אומר נשיא ארה"ב כי הוא מאמין שהאיראנים ידברו איתם בקרוב.
עורך חדשות החוץ אורן נהרי על מה שמנסה טראמפ להשיג.

4 שנים לחטיפת סגן הדר גולדין:
משפחתו הפגינה היום מול מטה האו"ם בירושלים. ופנתה לשליח האו"ם על מנת שזה ידאג להשבת גופת בנה.


תחת אבטחה כבדה עם מאות שטרים גלויים סמויים ומערך אווירי מחר ייצא לדרך בירושלים מצעד הגאווה והסובלנות 2018. מנכ"ל הבית הפתוח בעיר, עופר ארז , סיפר על ההכנות השנה.

ארה"ב כמעט ואישרה הלילה לאזרחיה להוריד מהאינטרנט תרשימים לייצור נשק במדפסת תלת מימד, מה שיאפשר להם לייצר נשק באופן עצמאי.
עמרי נחמיאס , הכתב בוושינגטון, עם הפרטים.

מחצית מהחופש הגדול כבר מאחורינו, מי שמתכננים לטוס לברלין עם הילדים יכולים להעזר בהמלצות של יניב דורנבוש שמביא הצעות לבילוי חינמי בעיר.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully