וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות פייסבוק: זוהה גולש סקי שנעדר באלפים לפני יותר מ-60 שנה

הנרי לה מסנן נעלם כשעשה סקי בהר מטרהורן ב-1954 ומאז נעלמו עקבותיו. חפצים שאותרו לפני 13 שנה לא הצליחו לקדם את החקירה, ורק כשנקראו גולשים לעזור בפרטים צצו בני משפחתו וזיהו כי זה הוא

אנרי לה מאסנה הגולש הצרפתי שאבד לפני 64 שנה באלפים ושרידו נמצאו ב- 2005 באזור בעזרת המדיה חברתית. מערכת וואלה! NEWS
"היה רווק ועצמאי". הנרי לה מסנן/מערכת וואלה! NEWS

מטפס הרים צרפתי שנעלם לפני יותר מ-60 שנה זוהה לבסוף לאחר שפרטים על חקירת היעלמותו פורסמו ברשתות החברתיות - כך מסרה המשטרה האיטלקית, עם פענוח המקרה.

הפרשה החלה כששרידי אדם וציוד סקי אותרו בגובה של יותר מ-3,000 מטר בעמק ולטורננצ'ה במחוז אוסטה בסמוך לגבול עם שוויץ ב-2005. לפי ראש היחידה לזיהוי פלילי במשטרת טורינו, אותו אדם היה אמיד לנוכח מגלשי הסקי מעץ שלו.

החוקרים העריכו כי אותו אדם היה בערך בגובה של 1.75 מטר וכבן 30. הוא ככל הנראה מת במהלך האביב. הם אף מצאו משקפי שמש, שעון ושרידים של חולצתו.

אחרי שלא חלה התקדמות בחקירה, החליט התובע באזור לפרסם בסוף החודש שעבר את ממצאי החקירה בפייסבוק שלו. הוא ביקש מהגולשים להפיץ את המידע, במיוחד בצרפת ובשוויץ.

מגלשי הסקי שנמצאו

אמה נאסם, אזרחית צרפת ששמעה על הסיפור ברדיו, אמרה כי אותו נעדר יכול להיות דודה, הנרי לה מסנן. הוא נולד ב-1919 ועקבותיו נעלמו מאז שעשה סקי בהר מטרהורן ב-1954.

גם רוז'ר, אחיו הצעיר של הנרי בן ה-94, סיפר על המקרה. "הוא היה רווק ודי עצמאי. הוא עבד במשרד האוצר בפריז", מסר רוז'ר במייל שפורסם על ידי המשטרה. הוא סיפר כי הוא הגיע למלון שבו אחיו לן במשך שבועיים, שם הוא מצא כמה חפצים אישיים, כולל כסף.

לפי המשטרה, תמונה שסופקה על ידי המשפחה הראתה כי המשקפיים שחבש היו זהים לאלו שמצאו החוקרים. בדיקת DNA שבוצעה לאחר מכן איששה את זיהויו של הנעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully