וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים אסיר בתורות: תיעוד נדיר חושף אלימות קשה בבית כלא ברוסיה

רויטרס ומערכת וואלה! NEWS

30.7.2018 / 13:00

הסרטון נחשף על ידי עיתון במדינה וגרם לסערה רבה, שבעקבותיה נעצרו סוהרים ונפתחה מחדש החקירה. קבוצה של יותר מעשרה סוהרים נראית מכה באגרופים ובאלות את סוליות רגלו של אחד האסירים במתקן

עריכה: יאיר דניאל

סרטון קשה שתיעד התעללות של סוהרים באסיר בבית כלא ברוסיה גרם לזעזוע בקרב רבים ועורר קריאות לעשיית צדק עם האחראים. לפי רשת BBC, בסרטון נראו יותר מעשרה סוהרים מכים בתורות את האסיר יבגני מקרוב, שראשו מוצמד לשולחן. הם מכים באגרופים את סוליות כף הרגל ואז חובטים בהן עם אלות. התקיפה אירעה לפני יותר משנה בכלא מספר 1 בירובלסבי, במרחק של 272 ק"מ מצפון למוסקבה.

הסרטון, באורך עשר דקות, פורסם על ידי העיתון נוביה גזטה בשבוע שעבר ומאז עורר תרעומת נרחבת. התקיפה נראית מתוכננת היטב וכזו שמטרתה לגרום לכאב מקסימלי. תלונותיו של האסיר נדחו באותה תקופה וחוקר קבע כי צוות המתקן השתמש בכוח "פרופורציונלי" נגדו.

"צפיתי בסרטון בלי קול בהתחלה - ולא עד הסוף", אמרה טטיאנה, אמו של יבגני, לרשת BBC. היא סיפרה כי לא ישנה כהלכה מאז שהייתה עדה לסבלה של בנה. "אני תמיד בוכה, אני נרדמת כשאני רואה את הפנים של השומרים, ושומעת את הצעקות ואת המכות. זה כואב מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully