וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רב" מהצפון ואישה נוספת חשודים במעשים מגונים בשלוש תושבות השרון

30.7.2018 / 17:20

על פי החשד, אחת הנשים פנתה לשלמה בן אהרון המוכר כ"מרפא" בעל סגולות, והוא ביצע בה ובשתי אחיותיה "טיפולים" פולשניים יחד עם שותפתו, תושבת ראשון לציון. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצר החשודים

צילום: יואב איתיאל, עריכה: איתי עמרם

המשטרה חוקרת פרשת התחזות וביצוע מעשים מגונים בשלוש תושבות השרון, שבה מעורב הרב שלמה בן אהרון, גבר חרדי המוכר כ"מרפא" ואישה נוספת, ששימשה כשותפתו. ביום חמישי שעבר נעצרו הרב בן אהרון, תושב טבריה בן 59, ו"הרבנית", תושבת ראשון לציון בת 59, הנשואה לאדם אחר. המשטרה מייחסת להם עבירות של בעילה, מרמה, סידור נישואים אסורים - וכן ביצוע מעשים מגונים והתחזות. החקירה נמשכת והמשטרה קוראת לנשים שייתכן ונפגעו ליצור עמה קשר.

בית משפט השלום בחדרה האריך היום את מעצרה של "הרבנית" עד יום רביעי. השופט אהוד קפלן קבע כי "קיים חשד סביר וכבד שעברה את העבירות המיוחסות לה". על אף שאיננה בעלת עבר פלילי, בעבר שימשה כרבנית בהתנדבות בכלא הנשים "נווה תרצה".

לפני כחודש התלוננו במשטרה נגד בן אהרון שלוש אחיות תושבות יישוב בשרון, בשנות העשרים לחייהן. לדברי גורם המצוי בחקירה, התלונה הוגשה לאחר שלאחת האחיות התברר כי ייתכן שהרב שחיתן אותה כלל אינו רב. על פי החשד, האחיות פנו אל הרב לאחר שהאמינו כי מדובר בבעל סגולות שביכולתו לסייע להן במצוקתן. הן עברו "טיפולים" פולשניים על ידי הרב ושותפתו בדירות בבעלותו של בן אהרון, באזור הצפון.

שלמה בן אהרון יוצא מאולם המעצרים בבית המשפט בחיפה. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
הנשים עברו "טיפולים". בן אהרון בבית משפט השלום בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

חוקרי המשטרה סוברים כי השניים ביצעו בשלוש הנשים מעשים מגונים ואף מעבר לכך, במסגרת שיטת טיפול וריפוי שפיתח בן אהרון. השניים נעצרו בתחנת באקה אל גרבייה, שם נחקרת הפרשה.

בחקירתו הראשונית התלונן הרב בן אהרון שהוא לא חש בטוב, והועבר לבית החולים הלל יפה שבחדרה. מעצרו של הרב הוארך ביום שישי בבית משפט השלום בחיפה עד ליום רביעי הקרוב.

שמה של "הרבנית" נאסר לפרסום והשופטת אורית קנטור אף מתחה ביקורת על התנהלות המשטרה שמנעה ממנה להיפגש עם סנגורה לפני החקירה, על אף שאין לה כל עבר פלילי. לטענת המשטרה החשודה שומרת על זכות השתיקה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully