וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדים כלואים בחדרים": נחש הצפע שמעורר בהלה בפעוטונים בת"א

30.7.2018 / 7:10

הורים לילדים בני שנה עד חמש דואגים מנחש מסוכן שברח מקן נחשים בשל עבודות בנייה הסמוכות למרכז קהילתי בצפון העיר. בינתיים הילדים לא מורשים לצאת לחצר. "זה הזוי שלוקח לעירייה יותר משבוע ללכוד נחש צפע ענק שמסתובב בקרבת הילדים שלנו"

נחש צפע שנצפה סמוך לגן ילדים בצפון תל אביב. צילום מסך
נחשב לנחש גדול ומסוכן מאוד. הנחש שנצפה סמוך למרכז הקהילתי בצפון תל אביב/צילום מסך

זה יותר משבוע שנמשכים החיפושים אחר נחש צפע ענק שנצפה בקרבת מרכז קהילתי בצפון תל אביב, שבו מופעלים בין היתר פעוטונים וגני ילדים לגילאים שנה עד חמש. הנחש ברח לגינה ציבורית הסמוכה למרכז הקהילתי בעקבות עבודות בנייה מסיביות המתבצעות באזור ועל פי החשש מסתובב מאז בחופשיות בקרבת הילדים.

מאז, לוכד נחשים שנשלח מטעם אגף התברואה כבר ארבע פעמים לא הצליח לתפוס את הנחש. לדברי ההורים, הלוכד הסביר כי מדובר בנחש צפע מסוכן מאוד שברח מקן הנחשים שהיה מתחת לאדמה, אשר רובם ברחו בעקבות העבודות. בינתיים, העירייה הנחתה את הילדים להישאר בתוך המבנה ולא לצאת החוצה לחצר.

פוסט בפייסבוק על נחש צפע סמוך לגן ילדים בצפון תל אביב. צילום מסך
"זהירות!!". מתוך קבוצת פייסבוק של תושבי השכונה/צילום מסך

מושיקו בללי, מנהל המרכז הקהילתי בבלי, שלח בשבוע שעבר מכתב להורים שבו נכתב: "בימים האחרונים הובאה לידיעתנו הימצאות נחש בגינת טולדנו. בעקבות פתיחת קריאה ב-106 (מוקד השירות העירוני, ד"י) הגיע לוכד נחשים למקום ובוצעה סריקה. הלוכד הניח מלכודת אוכל במספר מיקומים במטרה ללכוד את הנחש וכמו כן, מבוצע גיזום עצים, ברגעים אלו ממש".

עוד צוין במכתב כי "מרגע קבלת הידיעה במרכז הקהילתי בבלי הנחנו את הגננות והסייעות להימנע מפעילות חוץ בחצרות ולהשתמש בחדרים הממוגזים במרכז. יתר על כן, הוספנו במקום היציאה לחצר פעילות הפגתית מונחית על ידי מפעילה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פוסט בפייסבוק על נחש צפע סמוך לגן ילדים בצפון תל אביב. צילום מסך
מתוך קבוצת פייסבוק של תושבי השכונה/צילום מסך

לדברי מנהל המרכז, הנושא הועבר לטיפול אגף התברואה בעיריית תל אביב-יפו ובימים הקרובים יבוצע טיפול מונע ומרחיב באזור החצרות על ידי איש מקצוע, הרחק מהישג ידם של הילדים. במידה שלא יימצא נחש בטווח זמן של שבוע לאחר כל הפעילות המקצועית של הלוכד - יחזור הגן לפעילות שגרתית.

כתוצאה מהמצב אמרה אחת האימהות בשיחה עם וואלה! NEWS: "הילדים שורטים אחד את השני, נושכים אחד את השני. הם בדרך כלל יוצאים לחצר אבל עכשיו הם צריכים להיות כלואים בתוך חדרים סגורים. כתוצאה מכך הם פוגעים אחד בשני ולא יוצאים לחצר ומוציאים אנרגיה". היא הוסיפה כי "זה הזוי שיותר משבוע לוקח לעירייה ללכוד נחש צפע ענק שמסתובב בקרבת הילדים שלנו".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה כי "בעקבות תלונות תושבים בנוגע להימצאות נחש בגינת טולדנו העירייה שלחה למקום באופן מיידי לוכד נחשים. הלוכד הגיע בכל יום לגינה, סרק את השטח והניח מלכודות בכמה מיקומים. כמו כן, בוצע גיזום עצים. לאחר שבוע במהלכו לא נמצא כל זכר לנחש, הוחלט כי לוכד הנחשים יגיע לעשות סריקה סופית ואם לא יהיה שינוי, יונחו הפעוטונים והגנים לחזור לשגרה. העירייה עושה ככל שניתן על מנת לשמור על בטחון תושביה ומבקריה ועל כן תוציא הנחיות בטחון לגבי התנהלות בגינות ולצוות הפעוטונים והגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully