וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק הלאום ממשיך להסעיר והקורקינטים שעושים עלייה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

29.7.2018 / 14:00

ראש הממשלה עונה למתנגדים לחוק הלאום, חבריו של הנער שנדרס בת"א התכנסו בבית הספר,ילדה בת 5 נפלה מחלון ביתה ונהרגה, הנערה הפלסטינית עהד תמימי שוחררה והקורקינטים החשמליים כובשים גם את ניו יורק

צילום: אבי כהן, ניב אהרונסון, יותם רונן,שלומי גבאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הנהג החשוד בדריסתו למוות של הנער אילון שלו אמסלם בתל אביב מובא להארכת מעצר. הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי דווח.
בתיכון אליאנס בו למד אילון התכנסו הבוקר חבריו לשיחות עם הצוות החינוכי.
דנה ירקצי הכתבת לענייני רווחה שוחחה עמם.

סערת חוק הלאום: אחרי שראש הממשלה ספג ביקורת על הפגיעה בעדה הדרוזית ועל החוק בכלל, הוא היום משיב, בתגובה לא מפתיעה. הכתבת הפרלמנטרית טל שלו עם הפרטים.

ובשעה זו ראש הממשלה נתניהו פגש עם ראשי רשויות וראשי העדה הדרוזית. ח"כ סאלח סעד מהמחנה הציוני, שמחרים את הפגישה וגם קורא לאחרים להחרימה התארח באולפן.


אסון בנתניה, הבוקר ילדה בת חמש נהרגה לאחר שנפלה מחלון ביתה בקומה התשיעית.
אור רביד דווח מהזירה.

לאחר שמונה חודשי מאסר שוחררה היום הנערה הפלסטינית עהד תמימי שהורשעה בתקיפת חייל צה"ל. תמימי ואמה נרימאן ביקרה בקברו של יאסר ערפאת ונפגשה עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן.

הקורקינטים החשמליים השיתופיים שכבשו את סין, כובשים בימים אלה את ארה"ב - ועושים בקרוב גם עלייה לישראל. דניאל זירי דווחה מניו יורק.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully