וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של אילון שלו-אמסלם שנפצע בתאונה: "ניסיתי לצעוק לו"

הנער שנפצע בתאונה בה נהרג אילון שלו-אמסלם סיפר כי הזהיר אותו שניות אחדות לפני שנהג הרכב דרס אותו למוות. "הרכב פשוט טס ונסע במהירות מטורפת, במזל הצלחתי לקחת שני צעדים אחורה. הנהג נשאר ברכב ואפילו לא יצא לעזור לנו", סיפר

באדיבות מד"א

אבל כבד בבית משפחת שלו-אמסלם, לאחר מותו של אילון בן ה-13 בתאונה בתל אביב. אמש (שבת) מסרה המשפחה כי היא "המומה מהתנהגותו של הנהג הדורס, שלא לקח אחריות על מעשיו, סרב לשתף פעולה ולא היה מוכן למסור בדיקות דם והעמיד קו הגנה בדוי ותלוש מהמציאות שאינו עולה בקנה אחד עם העובדות שנאספו עד כה".

דניאל חכימי, הנער שנפצע בתאונה באורח בינוני ומאושפז עדיין בבית החולים איכילוב, שחזר בפני הוריו את הרגעים הקשים בהם איבד את חברו. "הלכנו לאכול גלידה בנמל ת"א אחרי שחגגנו במסיבת ההפתעה", סיפר. "בדרך הביתה, לפני שכל אחד נפרד לדרכו, צעדנו על המדרכה, משום מקום הגיע רכב שטס, נסע במהירות גבוהה. אני זוכר איך הוא איבד שליטה ופגע בנו כשעמדנו על המדרכה".

עוד בוואלה! NEWS:
דוח: ישראל בתחתית מדד השמירה על חיי הנהגים במדינות האיחוד האירופי
תאונה קטלנית בחיפה: בת 60 נדרסה למוות על ידי אוטובוס
תאונה קטלנית בכביש 6: הנהג ירד מהמשאית - ונפגע על ידי רכב

אילון שלו-אמסלם, שנהרג מפגיעת כלי רכב בתל אביב, 27 ביולי 2018. באדיבות המשפחה
נהרג בזמן שההורים בחו"ל. אילון שלו-אמסלם/באדיבות המשפחה

"ניסיתי לצעוק לאילון שיזהר וינסה להציל את עצמו, אבל הרכב פשוט נסע במהירות מטורפת, במזל הצלחתי לצעוד שני צעדים אחורה. לאחר שהרכב פגע בנו, הנהג נשאר ברכב, אפילו לא יצא אלינו, רק פקח שהגיע במהירות לזירה סייע לנו", סיפר.

הלווייתו של אילון תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין האזרחי בקריית שאול. הוריו של שלו-אמסלם שהו בחופשה בתאילנד בעת התאונה, ושבו אתמול לביתם. האב, קובי שלו-אמסלם, היה עד לאחרונה הממונה על השכר במשרד האוצר.

מחקירת התאונה עולה החשד כי הנהג, אליהו בן זיקרי בן ה-23 מירושלים, נהג תחת השפעת אלכוהול. בדיון הארכת מעצרו שנערך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב השופט שחרר את בן זיקרי למעצר בית, אך בשל ערעור שהגישה המשטרה הוטל עיכוב ביצוע על השחרור עד יום ראשון.

עוד באותו נושא

אילון בן ה-13 נהרג בתאונה בת"א; הוריו שהו בחופשה בחו"ל

לכתבה המלאה
איילון (מימין) שנהרג בתאונת הדריסה בת"א וחברו דניאל. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
דניאל חכימי ואילון שלו-אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה
שיחת הוואטאפ של חבריו של אילון לאחר התאונה. חברת החדשות, מערכת וואלה! NEWS
התכתבות הווטסאפ של הנער שנפצע/מערכת וואלה! NEWS, חברת החדשות

שלו-אמסלם וחברו דניאל חכימי פונו לבית החולים איכילוב לאחר שנפגעו מכלי הרכב ברחוב רחבעם זאבי בצפון העיר. בבית החולים נלחמו על חייו של אילון, שנפצע תחילה אנושות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. חכימי עדיין מאושפז באיכילוב כשהוא סובל מכמה שברים בגוף ומפגיעה בריאה. מצבו מוגדר עדיין בינוני ויציב.

ב"החדשות" פורסם אמש כי חכימי שלח לחבריו הודעות בווטסאפ ובה כתב אחרי התאונה: "תקשיבו, תענו, דחוף, מי שער, אילון מת. עשינו תאונה. אני חצי מתתי ואת אילון מצאו גוסס עשרים דקות אחרי".

ורדה כגן, מנהלת תיכון "אליאנס" בו למד שלו-אמסלם, אמרה כי "קיבלנו בצער רב את ההודעה על מותו של אילון, כולנו בהלם". על מצבו של חברו דניאל אמרה כי "הוא נמצא עכשיו בטראומה קשה. איבד את חברו לנגד עיניו. נתמוך בו ובמשפחתו כמה שידרש". היום יתכנסו חבריו של אילון בבית הספר ב-10:00, לשיחות עם הצוות החינוכי על האסון.

החשוד הסכים רק לבדיקת שתן

בן זיקרי חשוד בהריגה, בעוד עורך דינו טוען כי התאונה אירעה כתוצאה מהתפוצצות צינור מים, שגרמה לו לאבד שליטה על הרכב. במשטרה מעריכים כי בדמו של בן זיקרי הייתה כמות אלכוהול פי 2 יותר מהכמות המותרת, אולם בן זיקרי סירב לעבור בדיקה נוספת. הבדיקה שכן עבר, ב"נשיפון", אינה קבילה משפטית.

השוטרים הודיעו לבן זיקרי כי מעוניינים לקחת בדיקת דם, אולם הוא עמד על סירובו, גם כשהוסבר לו כי במצב הדברים הוא יוגדר כמי שנהג תחת השפעת אלכוהול. בן זקרי מצדו הסכים רק לתת בדיקת שתן לבחינת הימצאות שרידי סם. במהלך חקירתו טען כי היה בדרכו לבילוי בתל אביב, ולא בילה קודם לכן, אולם במשטרה לא מקבלים את גרסתו. עוד מתכוונים במשטרה לבצע איכון במכשיר הטלפון שלו, כדי לדעת את מסלול הנסיעה המלא והיכן עצר לשתות.

תאונת דרכים תל אביב רחוב רחבעם זאבי 27 ביולי 2018. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בתל אביב/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

באשר לגרסה שהציג לחוקרים מאוחר יותר, לפיה מכוניתו החליקה על שלולית מים של צינור שהתפוצץ, אמרו החוקרים כי היא מופרכת שכן בעת התאונה הכביש היה יבש, וחלף זמן עד שצינור מים הרטיב את הכביש. גורם במשטרה אמר כי בכל מקרה, גם גרסה זו אינה פוטרת אותו מאשמה, שכן חובתו היא לנהוג בזהירות על פי תנאי הדרך. בכוונת המשטרה להביאו היום בבוקר לבית משפט השלום בתל אביב ולבקש בפעם השנייה את הארכת מעצרו.

(עדכון ראשון 20:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully