וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על הקלטת: "נחתכה בגסות, איזה עו"ד מקליט לקוח שלו?"

נשיא ארה"ב אמר כי זה "עצוב" שמייקל כהן תיעד שיחה שניהלו השניים על תשלום דמי שתיקה לדוגמנית שטוענת כי ניהל עמה רומן. "שמעתי שיש לקוחות אחרים וכתבים שהוקלטו"

עריכה: איתי עמרם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב היום (רביעי) לפרסום הקלטת שיחתו עם עורך דינו לשעבר מייקל כהן, שבה הוא נשמע דן בתשלום להסתרת רומן שניהל. "איזה מן עורך דין מקליט לקוח שלו? עצוב!", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "האם זו הפעם הראשונה ולא שמעתי זאת בעבר? למה הקלטת הזו נחתכת בכזו גסות בזמן שאולי אמרתי דברים חיוביים? שמעתי שיש לקוחות אחרים וכתבים שהוקלטו - יכול להיות? חבל".

רשת CNN חשפה הלילה את ההקלטה, שבה נשמעים השניים דנים בהעברת תשלום לחברת אמריקן מדיה. החברה רכשה את הזכויות על סיפורה של קרן מקדוגל, דוגמנית פלייבוי שניהלה לכאורה רומן עם טראמפ לפני כעשור. השיחה בין השניים התנהלה בזמן שטראמפ היה מועמד לנשיאות.

בהקלטה נשמע כהן מציע לטראמפ להקים חברה שתרכוש את הזכויות על הסיפור מידי חברת "אמריקן מדיה". הנשיא מצדו שאל את כהן "איזה תשלום?" ועורך דינו לשעבר השיב לו:"אנחנו נצטרך לשלם".

קרן מקדוגל לצד דונלד טראמפ. twitter, צילום מסך
טראמפ ומקדוגל/צילום מסך, twitter

חברת התקשורת "אמריקן מדיה" רכשה ממקדוגל את הזכויות לסיפור ושילמה עבורו 150 אלף דולר באוגוסט 2016. השיחה בין טראמפ ועורך דינו לשעבר, כהן, התנהלה בחודש ספטמבר 2016, כחודש אחרי שתאגיד התקשורת רכש את הזכויות, וחודשיים לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית. ההסכם של טראמפ או מי מאנשיו לשלם לחברה על מנת לרכוש את הזכויות על הסיפור לא יצא לפועל בסופו של דבר.

הדעות חלוקות לגבי הנאמר בהקלטות. בעוד שכהן טוען, באמצעות עורכי דינו, כי טראמפ אמר "לשלם במזומן", בבית הלבן חולקים על כך. ההקלטה בין השניים באיכות ירודה ואחרי הצעת התשלום כהן נשמע אומר "לא, לא". גם כאן ישנה מחלוקת בין הצדדים באשר לתגובתו של כהן ולמה היא מיוחסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully