וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בגבול הצפון, לח במרכז ודמעות בנתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

24.7.2018 / 14:00

דאעש מפרסם תמונות של המטוס שהפיל צה"ל, הממשלה מגבשת חוק אימוץ לא מפלה, נחשפים מימדי אסון השריפות ביוון, מבוכה לנשיא טראמפ, החום נמשך והצעות לבילוי עם הילדים במזגן

צילום:יותם רונן, שי מכלוף, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

דאעש מפרסם לפני זמן קצר תיעוד של שברי מטוס הסוחוי שנפלו באגן הירמוכ, מעוז דאעש האחרון בדרום סוריה. בתמונות שהעלה הארגון ברשתות החברתיות נראו גם שרידי טייס המטוס.
היום ביצעו לוחמי הארגון שורת מתקפות במחוז א-סווידא, שרוב אוכלוסייתו דרוזית, ולפי כלי תקשורת המזוהים עם המשטר יותר מ-50 בני אדם נהרגו.

בישראל מבינים שככל שאסד מרחיב את הלחימה לכיון דרום סוריה זליגות כפי שהיו אתמול עלולות עוד להתרחש.
אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי על ההערכות בצה"ל.

מאבק הקהילה הגאה: דנה ירקצי, כתבת הרווחה על טיוטת חוק האימוץ הלא-מפלה שמגבשים במשרדי הממשלה
ועל דיון בעתירה נוספת הנוגעת לרישום הורים חד-מיניים.

בבוקר אחרי ששככה האש בכפרים שסובבים את אתונה, מתגלים מימדי האובדן וההרס.שבעים וארבעה אנשים שילמו בחייהם, עיירות שלמות עלו באש.
הפרטים בכתבה של עורך חדשות החוץ אורן נהרי .

מבוכה לנשיא טראמפ: הלילה פרסמה רשת CNN הקלטה בה נשמע הנשיא משוחח עם עורך דינו חודשיים לפני הבחירות על תשלום למניעת פרסום רומן שלו עם כוכבת הפלייבוי קארן מקדוגל.
עמרי נחמיאס, כתב וואלה! NEWS בוושינגטון עם הפרטים.

232 עולים חדשים מארצות הברית נחתו הבוקר בנמל התעופה בן גוריון.
אור רביד ליווה אותם כל הדרך מניו יורק ארצה.

זו ללא ספק שיחת היום, הטמפרטורות והלחות הבלתי נסבלת בחוץ. נחום יודוביץ' חזאי השירות המטאורולגי בבית דגן עם התחזית המעודכנת ליממה הקרובה.

ועם החום הזה, בילוי עם הילדים והילדות בחוץ הוא לא ממש אופציה ראויה. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות עם הצעות לבילוי במזגן.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully