וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציתו שריפות ועלו על סולמות: בריחה המונית מכלא באוסטרליה

במהלך התפרעות במתקן במערב המדינה, הצליחו עשרה אסירים להימלט בחסות המהומות, שבהן הותקפו סוהרים ונגרם נזק רב למקום. תושבים התבקשו להישאר בבתים ואחד מהאסירים טרם נתפס. "המצב מסוכן"

אסירים שנמלטו מבית כלא במערב אוסטרליה. אתר רשמי
תוארו כ"לא צפויים". שלושה מהאסירים שנמלטו/אתר רשמי

עשרה אסירים נמלטו מכלא במערב אוסטרליה במהלך התפרעויות שבחסותן הצליחו לברוח באמצעות סולמות. היום הודיעה (רביעי) המשטרה כי פרט לאסיר אחד, כל יתר הקבוצה שברחה מהמתקן בגרינף, שבמרחק 400 ק"מ מצפון לפרת', נתפסה. ראש ממשלת מחוז מערב אוסטרליה, מארק מקגואן, תיאר את המצב "מסוכן והפכפך מאוד".

לפי נציב שירות בתי הכלא, טוני האסל, ההתפרעות החלה לאחר שריפה שפרצה באחד התאים. בהמשך פרצו שתי שריפות נוספות. "הם פרצו למשרדים של סוהרים, לקחו ציוד והשתמשו בו כדי לגרום נזק", אמר לעיתון The West Australian. הוא הוסיף כי הם תקפו את הסוהרים בציוד לא ידוע. לפי איגוד הסוהרים, שלושה מאנשי הצוות הותקפו בתרסיס כימי ונגרם נזק רק למתקן.

אחרי הבריחה, שלחה המשטרה מסרונים לתושבים והזהירה אותם כי עליהם להתייחס אל האסירים הנמלטים כ"בלתי צפויים". יותר מ-150 שוטרים נפרסו באזור כדי להשתתף בסריקות אחריהם, ואלו נתפסו במהלך שעות הערב אתמול ובמהלך הבוקר. התושבים התבקשו להישאר בבתיהם במהלך הלילה ולנעול את מכוניותיהם.

הרשויות לא אמרו מה הצית את ההתפרעות, אך גורמים באיגוד אמרו כי המתקן סובל מצפיפות יתר, בעוד שמספר אנשי הצוות אינו מספיק.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully