וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שיכריע בתיקי נתניהו: מינויים חדשים בצמרת המשטרה

24.7.2018 / 21:04

המפכ"ל אלשיך קבע כי ניצב-משנה יואב תלם ימונה לראשה יאח"ה ויקבל לידיו את המשך הבדיקה בתיקים 1000, 2000 ו-3000. תלם, שיעלה לדרגת תת-ניצב, ניהל עד כה את חקירת תיק הצוללות. המפקד הנוכחי כורש ברנור יפקד על המכללה הלאומית לשוטרים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

מפקד יאח"ה כורש ברנור יסיים את תפקידו ומי שמונה תחתיו הוא יואב תלם שיקבל את הפיקוד על יאח"ה - כך הודיע היום (שלישי) המפכ"ל רוני אלשיך. סבב המינויים מתוכנן לסוף שנת 2018 וכלל המינויים כפופים לאישור השר לביטחון פנים גלעד ארדן והשלמת הבדיקות הביטחוניות.

גם הקצין שליווה את תיקי החקירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושחיתות הציבורית ניצב-משנה ערן קמין יסיים את תפקידו. ברנור ימונה למפקד המכללה לשוטרים בבית שמש ואילו קמין ימונה למדריך במכללה לביטחון לאומי. השינוי באגף החקירות עשוי להשפיע על תיקי חקירות ראש הממשלה אם המינויים לא יושלמו עד לאחר הגשת כתבי אישום בתיקי 1000, 2000, 3000 ו-4000.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו תומך בשר אלקין לראשות עיריית ירושלים: "פעל רבות למען בירתנו"
שני טילי פטריוט יירטו מטוס קרב סורי שחדר מסוריה

ניצב משנה כורש ברנור. חטיבת דובר המשטרה
ברנור/חטיבת דובר המשטרה

תלם, מפקד יאח"ה החדש יליד קריית חיים נחשב למטאור בצמרת המשטרה. כיום הוא ראש זרוע ביאל"כ והוא ניהל את החקירה נגד שר הרווחה חיים כץ בתעשייה האווירית. במקביל הוא גם ניהל את חקירת הצוללות המכונה פרשה 3000 בעברו שימש תלם כעוזרו של המפכ"ל הקודם יוחנן דנינו. מינוי בולט נוסף הוא קידומה של מפקדת מרחב איילון לדרגת תת ניצב וכניסתה לתפקיד ראש אגף קהילה.

עוד בוואלה! NEWS:

נתניהו תומך בשר אלקין לראשות עיריית ירושלים: "פעל רבות למען בירתנו"

לכתבה המלאה
סגן ניצב יואב תלם בוועידת המשפט. אוגוסט 2014. ראובן קסטרו
נחשב למטאור בצמרת המשטרה. תלם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully