וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבא נסראללה: כשבחיזבאללה מנסים להציג צד אנושי של המנהיג

23.7.2018 / 18:38

הארגון פרסם ברשת אל-מנאר תמונה בשחור לבן של המזכ"ל החובק את אחד מנכדיו. מאז מלחמת לבנון ה-2, כמעט שלא נראה נסראללה פרט לנאומיו מהבונקר. בצה"ל עקצו: "כשהנכד ישאל את הסב הטרוריסט איך הוא הרג את חברו הקרוב ביותר, מה תהיה תשובתו?"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

רשת אל-מנאר של חיזבאללה פרסמה היום (שני) תמונה של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה, כשהוא חובק את אחד מנכדיו. התמונה, בשחור לבן, מציגה באור שונה מזה שהציבור מורגל לראות את מנהיג הארגון השיעי, שמאז מלחמת לבנון ה-2 ב-2006 שוהה במשך רוב הזמן בבונקרים, מחשש לחייו. מאז הוא מופיע בעיקר בנאומים ממקומות המסתור שלו, המשודרים במסכי ענק באירועים של הארגון הלבנוני.

בשנה שעברה סיפר נסראללה בריאיון מיוחד על חייו האישיים, כולל על משפחתו ועל חיבתו לספורט, כמו גם על חלק מסידורי האבטחה הקפדניים שעובר כל מי שרוצה להיפגש עמו. "מתרגלים למצב הזה", אמר נסראללה לטלוויזיה האיראנית ביחס ל-25 השנים האחרונות, שבהן לדבריו הסתגלו הוא ומשפחתו למצב.

"אין לי משפחה גדולה, רוב הילדים שלי התחתנו וחיים לבדם. יש לי רק בן אחד שחי עמנו", אמר מנהיג הארגון השיעי על בנו מוחמד מהדי בן ה-16 והזכיר גם את בנו האדי, שחוסל על ידי צה"ל בלבנון בשנות ה-90. "אנחנו מרוצים אם אללה מרוצה ואין לנו שום ברירה אחרת, קיבלנו על עצמנו אחריות ועלינו לקיים אותה"', אמר אז נסראללה.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה עם נכדו. אל מאנר, מערכת וואלה! NEWS
נסראללה והנכד/מערכת וואלה! NEWS, אל מאנר

בצה"ל בחרו לעקוץ את חיזבאללה על התמונה, ודובר צה"ל בשפה הערבית, אביחי אדרעי, צייץ את התמונה וכתב: "כשהנכד ישאל את סבא שלו אם הוא הרג את חברו הקרוב ביותר, מה תהיה תשובתו של הסב הטרוריסט?", נכתב. על התמונה נכתבה שאלה ששאל כביכול הנכד: "תגיד לי, איך הרגת את בדר א-דין סבא?".

זו לא הפעם הראשונה שבצה"ל מפנים את האצבע המאשימה אל חיזבאללה עצמו וטוענים כי הוא אחראי לחיסול מי שהיה מפקד הכוחות בסוריה בפיצוץ מסתורי בנמל התעופה בדמשק ב-2016.

(עדכון ראשון: 15:10)

הציוץ של דובר צה"ל בערבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully